  • Data: 2009-03-20 17:19:58
    Temat: Re: Zakup mini notebooka
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** K <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > do nikogo nie musze isc bo mam w domu 701 i 900,

    To jeszcze sobie obejrzyj jakiegoś współczesnego.

    (...)

    > bo sa rozne potrzeby, mi osobiscie to wystarcza bo wiekszosc zasobow mam w
    > otoczeniu sieciowym, a karta 16 gb naprawde na wiele pozwala. powiedz mi co
    > mam trzymac na tym storage, pakiet corela, adoba, kompilatory? daj spokoj.

    No do kurwy nędzy plik hibernacji - piszę o tym po raz trzeci.

    > ze stanu hibernacji nie ma prawa wstawac dluzej niz 15 sek przeciez to
    > oczywiste. osobiscie restartuje system moze raz na 1-2 tyg., hibernacja to
    > "normalka". na 701 mam 512 mb ramu i to wystarcza.

    No jak komuś wystarcza gówniany wyświetlacz 800x480... oraz, że mu zostało
    300MB wolnego na dysku to ok... :)

    (...)

    > Wiesz, ja do Twojego S10 nic nie mam, zreszta nie znam nawet danych
    > technicznych, ale kojarze, ze siedzi tam procek via, ktort w ogole jest
    > daleko z tylu...

    Po pierwsze procek Via C7 zjada tego Celerona na śniadanie, po drugie w S10
    jest Atom co mógłbyś sprawdzić gdybyś nie był upośledzony.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )