  • Data: 2016-09-03 12:41:43
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2016 o 10:33, J.F. pisze:
    >>> http://40ton.net/zakaz-wyprzedzania-dla-ciezarowek-n
    a-wszystkich-autostradach-rzad-wlasnie-pracuje-nad-t
    akim-przepisem/

    >A co ma wymyślać - przecież napisali - zakaz wyprzedzania przez
    >ciężarówki.

    Co napisali, a co bedzie w projekcie, to dwie rozne sprawy. A co
    jeszcze Sejm, Senat i prezydent uchwala to trzecia.

    Tam w koncu nie sami glupole siedza, i zdaja sobie sprawe, ze sa
    ciezarowki lzejsze niz 3.5t, ze zaladowana ciezarowka pod gore moze i
    40 nie wyrobic.

    > Co do rozsądku - gdyby byli rozsądni, specjalny przepis nie byłby
    > potrzebny. Niestety w d4 mają innych użytkowników, więc z dużym
    > prawdopodobieństwem dojdzie do tego co mówiłem wcześniej.

    No coz, wiekszosc wyprzedza w rozsadnym czasie.
    Czasem trudno ocenic, ze zrobi sie nierozsadnie.

    A moze w druga strone - to wyprzedzana ciezarowka ma zwolnic w razie
    przedluzajacego sie manewru :-)

    >Niech nagrywają - ja pieszych i tak przepuszczam.

    Jak chcesz. A jak sie upowszechni, to 30 moze byc za szybko :-)

    >Generalnie staram się być uprzejmy dla innych na drodze.

    Jeden samochod przepuscic, to dla pieszego znikome utrudnienie.
    Za to jednego pieszego przepuscic - to bardzo nieuprzejme do innych
    samochodow :-)

    >Gdyby oni się też postarali problemu by nie było. Jak muszą
    >wyprzedzać, to niech wyprzedzany zdejmie lejce z tempomatu i problemu
    >by nie było. Ale woleli mieć innych w dupie i teraz za to zbiorą
    >zakaz.

    Albo i nie zbiora. Tez wyborcy.

    >Myslę, że biorąc pod uwagę, że Tiry cały czas na CB jadą, to mogli
    >mieć to na uwadze;) Zresztą - do tej pory im "było wolno".

    Przepis o utrudnianiu ruchu byl od dawna. Zajezdzanie drogi i bardzo
    dlugie wyprzedzanie ukarac mozna bylo.

    >Margines, nie margines - jak zdarza się co chwila, to w efekcie małe
    >mobilki dostawały w dupę niewspółmiernie do zysków Tirmanów. No to
    >doczekają się demokracji. Tirmenów mniej, to mają mniej głosów.

    A czytales wlasny link ?
    Bedzie po niemiecku/holendersku i wcale niekoniecznie lepiej.
    Prawym pasem bedzie jechala kolumna tirow 70-80, za najwolniejszym, a
    ty bediesz jechal lewym 110 za skoda :-)

    J.