  • Data: 2016-09-03 18:36:32
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > i zdaja sobie sprawe, ze sa
    > ciezarowki lzejsze niz 3.5t, ze zaladowana ciezarowka pod gore moze i 40
    > nie wyrobic.

    A gdzie masz autostrady "pod górę".
    ---
    Jarek ma na Górę św. Anny

    > A moze w druga strone - to wyprzedzana ciezarowka ma zwolnic w razie
    > przedluzajacego sie manewru :-)

    No toż pisałem. Ja nawet jak jadę 160 to nie mam oporów wrócić na prawy
    po wyprzedzaniu, nawet jak muszę zdjąć nogę z gazu, żeby jadący 180 mógł
    mnie łyknąć. Ale tirmanom nie chciało się lejców z tempomatu wypinać, to
    się doczekali.
    ---
    No nie wiem, mnie tam właściwie w ogóle nie wadzili. Może innym jakimś cudem
    bardziej, ale kierowcy TIRów też zwykle są kierowcami osobówek to by chyba
    się zreflektowali, gdyby było problemem.