  • Data: 2016-09-05 16:27:29
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2016 o 08:40, Bolko pisze:

    > Kiedyś tłumnik mi się "rozszczelnił" na autostradzie pod Gliwicami
    > na A4 w stronę Krakowa.
    > Szybciej niż 80 km/h się nie dało.

    No to jest rzeczywiście dobry argument - bo ktoś ma niesprawny samochód
    i musi autostradą.

    > No i za wyprzedzanie tego sznura tirów + mnie
    > zabiera się skoda fabia z predkością 110 km/h.
    > Bo właściciel pamięta że po austostradzie można max 120km/h.

    Albo argument nr 2 - bo ktoś nie umie jeździć. Może jeszcze przepisy
    układać pod tych co nie mają prawka, ale jeżdzą;)

    > Zresztą ja też między Tarnowem a Krakowem te 120 km/h jadę bo
    > 10 minut różnicy mi nie zrobi a na stacji czuć różnicę.
    > I teraz z dwójką dzieci miałbym zjechać na prawy pasy gdzie
    > jest TIR za Tir-em bo Ty mi migasz światłami?
    > Sorry nie jestem samobójcą.

    Oczywiście - na prawym pasie czai się śmierć. Dlatego należy zawsze
    jechać lewym. Chuj z innymi. Poczekają, w końcu ty jazdy prawym nie
    zaryzykujesz, a jak już jedziesz lewym to trzymasz się za kieszeń i 120
    nie przekroczysz.

    Jak z autostrad nie umiesz korzystać, to może po prostu nie korzystaj.

    Shrek.