  • Data: 2016-09-03 12:18:05
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2016 o 10:33, J.F. pisze:

    >> http://40ton.net/zakaz-wyprzedzania-dla-ciezarowek-n
    a-wszystkich-autostradach-rzad-wlasnie-pracuje-nad-t
    akim-przepisem/

    > Zalezy co rzad wymysli. W wersji niemieckiej przepis rozsadny.

    A co ma wymyślać - przecież napisali - zakaz wyprzedzania przez
    ciężarówki. Co do rozsądku - gdyby byli rozsądni, specjalny przepis nie
    byłby potrzebny. Niestety w d4 mają innych użytkowników, więc z dużym
    prawdopodobieństwem dojdzie do tego co mówiłem wcześniej. Tirmani
    wyprzedzają, bo oni są w robocie więc w dupie mają małe mobilki, a
    małych mobilków jest więcej, więc władzy nic nie kosztuje podlizanie się
    im i ustawienie zakazu. Trzeba było brać łyżeczką nie chochlą, to nikt
    by się nie czepiał. A tak z jednej strony pojechali z grubej rury
    "będziemy wyprzedzać, bo nam wolno", to z drugiej strony dostaną "już
    nie wolno"

    > Oni tez maja kamerki. I potem bedziesz grzecznie jechal 30/50, bo moze
    > jakis pieszy zechce wejsc na przejscie :-)

    Niech nagrywają - ja pieszych i tak przepuszczam. Generalnie staram się
    być uprzejmy dla innych na drodze. Gdyby oni się też postarali problemu
    by nie było. Jak muszą wyprzedzać, to niech wyprzedzany zdejmie lejce z
    tempomatu i problemu by nie było. Ale woleli mieć innych w dupie i teraz
    za to zbiorą zakaz.

    > A swoja droga, to gdzie byly te policyjne vectry i inne z kamerami ...
    > przed nimi nie wyprzedzali ?

    Myslę, że biorąc pod uwagę, że Tiry cały czas na CB jadą, to mogli mieć
    to na uwadze;) Zresztą - do tej pory im "było wolno".

    > A moze takie powyzej minuty to jednak margines ?

    Margines, nie margines - jak zdarza się co chwila, to w efekcie małe
    mobilki dostawały w dupę niewspółmiernie do zysków Tirmanów. No to
    doczekają się demokracji. Tirmenów mniej, to mają mniej głosów.

    Shrek