  • Data: 2016-09-05 12:36:32
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Miroo,

    Monday, September 5, 2016, 10:17:20 AM, you wrote:

    > To bardzo często nie jest możliwe, bo na prawym ciąg samochodów co
    > 30-70m jadących z prędkościami 80-110km/h. Wciśnij się tam z prędkością
    > 160km/h.
    > A ten z tyłu zwykle tego nie rozumie i mruga długimi w zderzak. Zwolnić
    > nie ma jak - trzeba czekać na większą szczelinę.

    Zmyślasz jakieś historie z mchu i paproci - jak poginasz lewym pasem
    160 a na prawy masz ciąg TIRów, to nikt nie mruga w zderzak.
    Rzeczywistość jest taka, że na lewym jedzie locals 110 km/h a na
    prawym odstępy między TIRami są takie, że spokojnie można zjechać a
    czasem nawet takiego skurwiela (który na ,,trasie" Tarnów-Kraków nie
    zjeżdża z lewego nigdy) prawym wyprzedzić.

    Problem ,,wyprzedzam 160 kolumnę TIRów i mi mrugają" nie istnieje w
    rzeczywistości. Mrugający idiota w takiej sytuacji zdarza się raz na
    ruski rok i się go olewa.

    --
    Best regards,
    RoMan