    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Date: Thu, 17 Feb 2011 04:52:26 +0100

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:lbh6ziz9c5d8$.1sg74jnuzswa4$.dlg@40tude.net...

    > Masz wybiórczą pamięć - był inny przykład zakazu fotografowania, z którego
    > centrum handlowe się wycofało po konsultacji ze swoimi prawnikami. Ale
    > pewnie tego wolisz nie pamiętać bo jesteś zwolennikiem świętego prawa
    > własności?

    Nie mam wybiórczej pamięci, chyba że wykażesz, że w sposób błędny
    relacjonowałem w moich postach fakty dot. fotografowania w supermarkecie
    (zresztą tylko jako ilustrację szkodliwosci zbytniej pewności we własną,
    chałupniczą interpretację prawa, bo praw rzadzących zachowaniem w kościele
    ani formalnie, ani faktycznie nie można przyrównywac do przepisów
    odnoszacych się do supermarketów,- w supermarketach także w świetle prawa
    wolno czynić dużo więcej niż dozwolone jest w kościele).
    Stwierdzam przy okazji, skoro rozpocząłes wzajemną ocenę;-), że ty masz
    problem ze zrozumieniem prostego pisanego tekstu, a i logika to pojęcie
    całkiem ci nieznane, - cóż ma mieć sprawdzalny, niepodważalny fakt obicia
    pyska, a następnie prawomocnego skazania A.F. za usiłowanie wprowadzenie w
    zycie domorosłych, podobnych do twoich teoryjek nt. ograniczenia praw
    włascicielskich i rzekomego bezprawnego ustanowienia i EGZEKWOWANIA zakazu
    fotografowania w prywatnym supermarkecie do tego, ze jakiś inny
    supermarket ) pozwolił (i to tylko podobno) fotografować. No bo przecież,
    mam nadzieję, nie jesteś aż tak bardzo, hm, ciężko myślący, żebyś tu
    usiłował nam wmawiać, iz to jednostkowe zezwolenie ma być ostatecznym
    dowodem, że ogólnie dozwolone jest fotografoweanie wnętrza prywatnych
    sklepów bez zgody ich włascicieli.
    Od czasów rzymskich przeciez wiadomo, że qui licet quod est plus utique quod
    est minus.
    A żebyś zrozumiał, to zaraz tłumaczę, jak Maciek krowie na miedzy, aby
    nawet do ciebie to trafiło, - czy jesli ktos, kiedyś pozwolił ci zrobic
    zdjęcia w jego prywatnym domu to czy też od tego czasu uważasz, ze masz
    prawo fotografować wnętrze każdego prywatnego domu na swiecie?;-)