    From: "Przemek P" <general71@@o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Date: Tue, 15 Feb 2011 09:59:42 +0100

    Użytkownik "Remigiusz Zukowski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ijd6qb$k84$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdyby tak było to trzeba dodać że 90% tej hołoty to pielgrzymi. Tak,
    > przechodzi tam szlak turystyczny ale jego znaczenie jest marginalne w
    > porównaniu z innymi szlakami w okolicy. Droga pod kościół nie jest droga
    > publiczną na odcinku ostatnich 3 km, chociaż akurat to się zmienia (w
    > wyniku starań księdza). Głośna muzyka, z tym się nawet zgodzę, jak jest
    > odpust (2 razy w roku) to pojawiały się stragany z dewocjonaliami, była
    > głośna muzyka, strzały petard itd, teraz jest jakby tego mniej. Prorokuję
    > że w przyszłości pojawi się także zakaz jazdy rowerem, strasznie się ich
> [...]

    to wszystko co Pan tutaj opisuje, sa to Panskie przypuszczenia i
    prorokowania które może sobie Pan darować, bo nikogo nie obchodzą i sa tylko
    Pańskimi pomówieniami w sprawie tego koscioła i proboszcza.
    Jeżeli interesuje Pana fotografowanie, to może najpierw wypadałoby zapytać
    księdza o pozwolenie na zrobienie kliku zdjęć.
    Ja podróżuję motocyklem z aparatem i namiętnie fotografuję obiekty sakralne.
    Jeżeli robię zdjęcia wnętrz, zawsze zwracam się z prosba o pozwolenie do
    księdza/popa.
    Nigdy mi nie odmówiono. Wystarczy tylko umiec z ludźmi rozmawiać. Przy
    okazji czesto udaje mi się zobaczyć inne miejsca, obrazy, rzeźby, których
    inni nie oglądają bo nie mają do nich dostępu.
    A tekst niejakiej blogerki na temat kościoła : "Wolność słowa i
    fotografowania jest na tyle ważna, by o nią walczyć nawet z największym
    monopolistą w tym państwie - instytucją Kościoła." to naprawdę idiotyczna
    argumentacja.

    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka