  • 71. Data: 2011-02-21 22:47:09
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 08:59:25 +0100, MariuszM wrote:
    >Skoro kościół to własność prywatna to zupełnie nie rozumiem dlaczego
    >budowę np. Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie co i rusz
    >dofinansowuje państwo.

    No wiesz - jezdza turysci po swiecie ogladac zabytki i ciekawa
    architekture .. a my co po sobie zostawimy ?

    Jeden kosciol mozna z panstwowych pieniedzy, byle ladny byl.

    >W bagno, na którym stoi ten "prywatny budynek", wrzucono już grube
    >miliony i końca nie widać...

    Koscioly sie sto lat budowalo. Nie kazdy jest taki obrotny jak ksiadz
    ... Makulski.

    J.

  • 72. Data: 2011-02-22 04:37:35
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro kościół to własność prywatna to zupełnie nie rozumiem dlaczego
    > budowę np. Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie co i rusz dofinansowuje
    > państwo.

    Skoro nie rozumiesz i tak to cie dreczy to warto byłoby zapoznac się z
    faktami;-)
    Państwo nie dofinansowywywuje budowy tej świątyni, ale muzeum, które w
    częsci budynku ma się znajdować.

    A poza tym dofinansowywanie przedsięwzięc prywatnych to nic nadzwyczajnego
    (niestety!), czego przykładem jest przeznaczenie przez platformiarskie
    władze Warszawy "drobnych" 476 mln zł na budowę całego kompleksu
    sportowo-biurowo-hotelowego wraz ze stadionem całkowicie prywatnej Legii po
    to, by oddac te budowane obiekty na 27lat w dowolne, zyskowne użytkowanie
    włascicielowi Legii, który, oczywiście całkowicie przypadkiem, jest tez
    włascicielem TVN, która to telewizja, także oczywiście całkiem przypadkiem
    tak wspierała w wyborach zarówno PO jak i Gronkiewicz-Waltz;-)

  • 73. Data: 2011-02-22 04:42:28
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > faktami;-)
    > Państwo nie dofinansowywywuje budowy tej świątyni, ale muzeum, które w

    Dodam tu, że jednak po częsci masz rację, bo jednak znane sa przypadki, gdy
    publiczne pieniądze przeznaczano na budowę świątyń, np znaną synagogę "Pod
    Bocianem" we Wrocławiu odbudowano ze srodków publicznych.

  • 74. Data: 2011-02-22 15:38:28
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > włascicielowi Legii, który, oczywiście całkowicie przypadkiem, jest tez
    > włascicielem TVN, która to telewizja, także oczywiście całkiem przypadkiem
    > tak wspierała w wyborach zarówno PO jak i Gronkiewicz-Waltz;-)
    kilku PiSiorów już za takie komentarze przepraszało w mediach ;-P

  • 75. Data: 2011-02-22 18:12:18
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-02-2011 05:37, p 47 pisze:

    > Skoro nie rozumiesz i tak to cie dreczy to warto byłoby zapoznac się z
    > faktami;-)
    > Państwo nie dofinansowywywuje budowy tej świątyni, ale muzeum, które w
    > częsci budynku ma się znajdować.

    To ja też poproszę o takie dofinansowanie:-)
    W konstancie jest do sprzedania dom, 1260m kw. wraz z budynkiem dla służby.
    Ten budynek przeznaczę na muzeum, czegokolwiek...a w domu będę mieszkał
    sam i pilnował muzeum:)
    Mam szansę, czy to wielka ściema?
    --
    M.

  • 76. Data: 2011-02-23 02:29:28
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w ko?ciele
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kilku PiSiorów już za takie komentarze przepraszało w mediach ;-P

    Jak to mają w zwyczaju POpaprańcy nic konkretnego nie zdołałes napisać na
    temat skandalu z finansowaniem stadionu Legii, - za co niby miałbym
    przepraszać, co konkretnie w tym co napisałem jest wg ciebie nieprawdziwe?

  • 77. Data: 2011-02-23 02:31:29
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > służby.
    > Ten budynek przeznaczę na muzeum, czegokolwiek...a w domu będę mieszkał

    Niestety, to nie przejdzie, bo w lukratywnych posadach cieci wyspecjalizował
    się juz min. Graś;-)

  • 78. Data: 2011-02-23 07:17:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 03:29:28 +0100, p 47 napisał(a):

    > Jak to mają w zwyczaju POpaprańcy nic konkretnego nie zdołałes napisać na
    > temat skandalu z finansowaniem stadionu Legii, - za co niby miałbym
    > przepraszać, co konkretnie w tym co napisałem jest wg ciebie nieprawdziwe?

    Czy mógłbyś swoje politykierstwo zabrać stąd na odpowiedniejszą grupę?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 79. Data: 2011-02-23 07:25:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 2:17 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Czy mógłbyś swoje politykierstwo zabrać stąd na odpowiedniejszą grupę?

    Jakos nie przychodzi taka refleksja do twojego tepego lba, gdy nie
    majac argumentow mendzisz tu o bledach ortograficznych.

    veri

  • 80. Data: 2011-02-23 07:40:49
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-23 03:29, p 47 pisze:

> [...]
    > na temat skandalu z finansowaniem stadionu Legii, - za co niby
    > miałbym przepraszać, co konkretnie w tym co napisałem jest wg ciebie

    Zabieraj się z takimi tekstami na odpowiednią do podobnych wypocin
    grupę. Tu dyskutujemy o fotografii a nie o polityce.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)