  • 101. Data: 2011-02-24 11:41:45
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 6:29 am, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Zanim Internet zszedł na psy, to była zasada, że nie rozmawia się poza
    > wyznaczonymi miejscami o polityce, religii. W tej chwili mamy nalot
    > sponsorowanych przez partie polityczne trolli niosących politykę
    > wszędzie. Trzeba dać jasno do zrozumienia, że nie jest to tolerowane.

    Ostatnio byl tu chyba sponsorowany nalot ludzi z "dobrym gustem".

    veri

  • 102. Data: 2011-02-24 12:41:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 02:38:24 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Co za roznica, czy na tej grupie pisze sie o polityce, czy o
    > ortografii

    Duża - bo ortografia jest oparta na regułach i nikt nie będzie bronił
    swoich regół. A polityka to obrzucanie się gównem.
    To po prostu taki zwyczaj usenetowy, żeby tematy polityczne i religijne
    omijać bardziej niż inne wtrącenia ntg.

    Henry

  • 103. Data: 2011-02-24 12:58:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 24, 7:41 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 24 Feb 2011 02:38:24 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > Du a - bo ortografia jest oparta na regu ach i nikt nie b dzie broni
    > swoich reg . A polityka to obrzucanie si g wnem.
    > To po prostu taki zwyczaj usenetowy, eby tematy polityczne i religijne
    > omija bardziej ni inne wtr cenia ntg.

    Wszystko co nie jest zwiazane z tematem, to przypierdalanie sie do
    osoby, gdy sie nie ma argumentow a chcialoby sie komus dosrac.
    Te same osby, ktore wielokrotnie zwracaly mi uwage jedynie o blednej
    pisownii, nigdy nie zwracaly takiej uwagi innym osobom, na ktorych
    posty odpisywaly.
    Gdyby te osobniki robily to wobec wszystkich, nie byloby sprawy, a tak
    to wychodzi tylko "polaczkowa mendalnosc".
    Amen.
    veri

  • 104. Data: 2011-02-24 15:16:42
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-24 10:04, Stan.Matyska pisze:

    > Mamy nowego szeryfa, a raczej komisarza "na grupie"
    > Troche skromnosci zycze, pyszalku.
    > Stanislaw Matyska

    Nie - mamy grupę ludzi (i to chyba całkiem sporą) którzy maja dosyć
    zaśmiecania listy politycznym ścierwem. Jak ktoś ma cheć poprzerzucać
    się POpaprańcami, PiSuarami, czerwonymi pijawkami i innymi tego typu
    barwnymi określeniami naszej klasy politycznej - niech to robi na
    grupach do tego przeznaczonych (pewnie pl.soc.polityka albo jakieś
    podobne). A tu ograniczajmy się do dyskusji o fotografii.
    I uważam, że Twoje określenie 'pyszałek' wobec Andrzeja było co najmniej
    nieeleganckie.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 105. Data: 2011-02-24 15:18:55
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-24 12:12, Dawid pisze:

    > A potem się dziwicie, że jak pokażecie się z aparatem w pewnych
    > miejscach, to was gnają lub leją po mordzie.
    > Pokazujecie sami, że fotograf to cham i kretyn.

    Uprasza się o nie wyciąganie trolli z kill-file'a. To im odbiera szansę
    na zagłodzenie się.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 106. Data: 2011-03-05 13:03:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2011 10:18, Remigiusz Zukowski pisze:

    > http://www.myfinepix.pl/pl/blog/301332/238924
    > http://www.myfinepix.pl/pl/blog/301332/240896

    ROTFL

    Sanktuarium "prawnie zastrzeżone"...