  • 81. Data: 2011-02-23 07:45:57
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 2:40 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Zabieraj si z takimi tekstami na odpowiedni do podobnych wypocin
    > grup . Tu dyskutujemy o fotografii a nie o polityce.

    Mailbys honor napisac i zapewnic, ze zawsze tu pisales tylko o
    fotografii?
    Jesli tak, to czy chetnie bys potem to odszczekal, gdy ci udowodnie,
    ze lzesz?

    veri

  • 82. Data: 2011-02-23 08:31:10
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w ko?ciele
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 23.02.2011 03:29, p 47 wrote:

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Jak to mają w zwyczaju POpaprańcy nic konkretnego nie zdołałes napisać
    > na temat skandalu z finansowaniem stadionu Legii, - za co niby miałbym
    > przepraszać, co konkretnie w tym co napisałem jest wg ciebie nieprawdziwe?

    Będę chyba wyrazicielem opinii większości użytkowników tej grupy, gdy
    stwierdzę:

    Wyp.... w podskokach.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 83. Data: 2011-02-23 08:40:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-02-23 08:25, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Jakos nie przychodzi taka refleksja do twojego tepego lba, gdy nie
    > majac argumentow mendzisz tu o bledach ortograficznych.

    Na tym kliencie newsów jeszcze plonka ci nie zrobiłem, więc zanim to
    naprawię, specjalnie dla ciebie stary egzorcyzm rodem z Wiedźmina:
    "Odejdź stąd i wychędoż się sam".

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 84. Data: 2011-02-23 09:26:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 3:40 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Na tym kliencie newsów jeszcze plonka ci nie zrobiłem, więc zanim to
    > naprawię, specjalnie dla ciebie stary egzorcyzm rodem z Wiedźmina:
    > "Odejdź stąd i wychędoż się sam".

    Wlasnie potwierdziles, ze jestes tepym kmiotem, bo zrobiles dokladnie
    to o co mi chodzilo.
    Wlasnie wychedozyles sie sam z odpowiedzi na moje posty.

    veri

  • 85. Data: 2011-02-23 09:31:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 23, 3:31 am, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > B d chyba wyrazicielem opinii wi kszo ci u ytkownik w tej grupy, gdy
    > stwierdz :
    >
    > Wyp.... w podskokach.

    Wiekszosc uzytkownikow tej grupy, to biedni kretyni, nie tylko
    finansowo ale i umyslowo, czyli tak zwani przezemnie "ludzie z dobrym
    gustem" - dokladnie do nich pasujesz..

    veri

  • 86. Data: 2011-02-23 10:37:22
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-23 09:40, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Na tym kliencie newsów jeszcze plonka ci nie zrobiłem, więc zanim to
    > naprawię, specjalnie dla ciebie stary egzorcyzm rodem z Wiedźmina:
    > "Odejdź stąd i wychędoż się sam".

    Pomysł bardzo chwalebny i będę wdzięczny Tobie i wszystkim innym, którzy
    go zastosują. Bo co z tego, ze sam sobie wsadziłem kilka osób do
    kill-file'a jeśli ich bełkot dociera do mnie w postaci cytatów zawartych
    w listach tych, którzy trollom odpowiadają? Tylko konsekwentne
    stosowanie zasady 'don't feed the troll' daje szansę na to, że znudzą
    się i sobie pójdą.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 87. Data: 2011-02-23 16:29:57
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 23 Lut, 11:37, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:
    Tylko konsekwentne
    > stosowanie zasady 'don't feed the troll' daje szansę na to, że znudzą
> [...]

    Bez przesady Panowie, bo z kazdej odpowiedzi
    z obu stron zieje, albo pogarda, alboe nienawisc.
    StaM

  • 88. Data: 2011-02-23 18:41:27
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > To ja też poproszę o takie dofinansowanie:-)
    > W konstancie jest do sprzedania dom, 1260m kw. wraz z budynkiem dla
    > służby.
    > Ten budynek przeznaczę na muzeum, czegokolwiek...a w domu będę mieszkał
    > sam i pilnował muzeum:)
    > Mam szansę, czy to wielka ściema?
    > --
    Masz szansę ale nie w tej kolejności.
    najpierw musiałbyś zebrać wartościową kolekcję napisać dobry wniosek a
    reszta to już z górki.

  • 89. Data: 2011-02-23 18:43:29
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Jak to mają w zwyczaju POpaprańcy nic konkretnego nie zdołałes napisać na
    > temat skandalu z finansowaniem stadionu Legii, - za co niby miałbym
    > przepraszać, co konkretnie w tym co napisałem jest wg ciebie nieprawdziwe?
    gdyby był jakiś skandal to byłoby o czym pisać i pisiory nie miałyby za co
    przepraszać (kilka przeprosin w tej sprawie już się ukazało)

  • 90. Data: 2011-02-23 21:17:58
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > gdyby był jakiś skandal to byłoby o czym pisać i pisiory nie miałyby za co
    > przepraszać (kilka przeprosin w tej sprawie już się ukazało)

    Przeprosiny wymógł sąd na p. Jakubiak, z partii Forsa..ee tj. Polska Jest
    Najwazniejsza, która powiedziała, że skandalem jest przeznaczanie przez
    zdominowany przez PO zarząd Warszawy 476 mln zł z pieniędzy publicznych na
    remont i rozbudowę stadionu Legii , której włascicielem jest stacja TVN,
    tak mocno wspierająca PO i Gronkiewicz-Waltz w wyborach..
    Sąd uznał, (formalnie słusznie), że to nieprawda, bo włascicielem Legii nie
    jest telewizja TVN, a tylko zarówno Legia , jak i TVN mają tego samego
    własciciela..

    Sąd rowniez nakazał przeproszenie spółki ITI, własnie tego wspólnego
    własciciela zarówno telewizji TVN , jak i Legii za słowa, że dostała ONA
    476mln publicznych pieniędzy na remont i rozbudowę stadiony Legii podczas
    gdy formalnie tych pieniędzy ITI do reki nie dano, tylko za nie dokonano wg
    planów ITI tego remontu i rozbudowy stadionu i centrum handlowo-biurowego i
    przekazano cały obiekt ITI na 27 lat, aby ona, włascicielka TVN i Legii
    mogła nimi dyspoponowac i czerpać z nich zyski . ;-)