  • 31. Data: 2011-02-14 21:09:10
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > a od kiedy jest to teren prywatny?
    >
    > prywatnie kogo??

    Wiernych, oraz reszty uczciwych ludzi starajacych

    czyli, wg oficjalnych statystyk do 95% obywateli naszego kraju.

  • 32. Data: 2011-02-14 21:12:20
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > z opisu wynika że ten kościół jest na szlaku turystycznym więc jeszt
    > szansa ze "turyści" rzeczywiście robili bydło.

    dużo jeżdżę, w tym dużo po kościołach, i nigdy nie widziałem takiego
    zachowania.

    co znaczy 'robić bydło' jak się trzeba zachować by zasłużyć na takie
    określenie.
    jeśli rzeczywiście jest to kościół na szlaku i do tego atrakcyjny to tym
    bardziej karygodne jest jego zamykanie.
    postawić tam kościelnego od pilnowania porządku podstawić kasę i wszyscy
    będą zadowoleni.

  • 33. Data: 2011-02-14 22:15:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomościnews:ijbmdb$2vas$1@opal.icpnet.pl...

    > To dośc ryzykowne , a poza tym nazywa się takie zachowanie (delikatnie)
    > "warcholstwo", a pospolicie "chamstwo";-)
    >
    > Ryzykowne, bo udziela się tu od dawna taki, kto też tak sobie filozofował, i
    > uwazał, ze prawa przestrzegac nie musi  i na zakazy w  obiekcie prywatnym
    > nie zwracał uwagi i fotografował... W efekcie nie tylko zastał obity po
    > ryju, ale i tez potem za to prawomocnie skazany został przez SR w Grodzisku
    > Maz. i figuruje w rejestrze skazanych..
    > ;-)
    > Bliższe szczegóły u znanego trolla A.L. ( z litości nie podaję pełnego
> [...]

    Boisz sie, ze ci Andrzej Lawa gebe obije?
    On tylko w gebie chce byc mocny, i skacze jak wsza na grzebieniu.
    Z niego juz od dwana wysmiewaja sie na kilku grupach.
    Tutaj zaczal wpada od czasu do czasu goscinnie, zeby poszczekac w
    nowym otoczeniu, bo pewnie mysli, ze nikt nie wie o jego wyczynach.
    Po prostu dostal od kogo trzeba, to co mu sie nalezalo - nie
    wylaczajac sadu.

    veri

  • 34. Data: 2011-02-14 22:57:08
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w ko?ciele
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > nazwiska)

    Boisz sie, ze ci Andrzej Lawa gebe obije?
    -----

    Oczywiście nie mam takich obaw, ale mimo to uwazam, ze nie było potrzeby
    wymieniac nazwiska w kontekście sprawy skutkującej infamią, skoro akurat on
    nie zabierał głosu.
    A i zresztą po co bez potrzeby go tutaj przywabiać;-)

  • 35. Data: 2011-02-15 00:10:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 14, 5:57 pm, "p 47" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:b5b51668-7a9e-48ab-a8ae-834e6ebf8e58@y31g2000
    prd.googlegroups.com...

    > Boisz sie, ze ci Andrzej Lawa gebe obije?
    -----

    > Oczywi cie nie mam takich obaw, ale mimo to uwazam, ze  nie by o potrzeby
    > wymieniac nazwiska w kontek cie sprawy skutkuj cej infami , skoro akurat on
    > nie zabiera g osu.
    > A i zreszt po co bez potrzeby go tutaj przywabia ;-)

    Skoro on sam sie przywabia do moich watkow i swoim sposobem prubuje
    pisac jakies dwbilne uwagi, to niby czemu ja mialbym nie pisac o kogo
    chodzi.
    Jego chyba przywabia juz sama moja obecnosc, wiec w kazdej chwili moze
    tu sie przypaletac.
    Nie ma tez potrzeby pisac podobnie jak ty to robisz, ze powolujesz sie
    na jakies inicjaly, ktore nie musza komus cokolwiek mowic, a tylko
    moga wydawac sie bezpodstawnymi sugestiami.

  • 36. Data: 2011-02-15 06:34:47
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 16:27, Marek Dyjor pisze:
    > tak sie zastanawiam czy przypadkiem ta lista zakazów nie wynika z tego
    > że przyłaziła hołota i robiła bydło :)

    Gdyby tak było to trzeba dodać że 90% tej hołoty to pielgrzymi. Tak,
    przechodzi tam szlak turystyczny ale jego znaczenie jest marginalne w
    porównaniu z innymi szlakami w okolicy. Droga pod kościół nie jest droga
    publiczną na odcinku ostatnich 3 km, chociaż akurat to się zmienia (w
    wyniku starań księdza). Głośna muzyka, z tym się nawet zgodzę, jak jest
    odpust (2 razy w roku) to pojawiały się stragany z dewocjonaliami, była
    głośna muzyka, strzały petard itd, teraz jest jakby tego mniej.
    Prorokuję że w przyszłości pojawi się także zakaz jazdy rowerem,
    strasznie się ich tam dużo panoszy, na pewno prędzej czy później zaczną
    przeszkadzać w czynnościach sakralnych, już zniknął stojak na rowery
    który stał w pobliżu kościoła.
    Miejsce to ewoluuje w kierunku maszynki do zarabiania pieniędzy a zakaz
    fotografowania jest jednym z celowych działań w tym kierunku: na
    plebanii można zakupić wszelakiej maści materiały fotograficzne
    dotyczące tego kościoła i nigdzie indziej, gdyż nazwa kościoła jest
    zastrzeżonym symbolem towarowym.

    pozdrawiam

    Remigiusz

  • 37. Data: 2011-02-15 08:50:28
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 14.02.2011 19:56, Marek Dyjor wrote:

    > z opisu wynika że ten kościół jest na szlaku turystycznym więc jeszt
    > szansa ze "turyści" rzeczywiście robili bydło.

    Jest na tyle wysoko, że robiący bydło raczej tam łatwo nie docierają.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 38. Data: 2011-02-15 08:59:42
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "Remigiusz Zukowski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ijd6qb$k84$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > można zakupić wszelakiej maści materiały fotograficzne dotyczące tego
    > kościoła i nigdzie indziej, gdyż nazwa kościoła jest zastrzeżonym symbolem

    to wszystko co Pan tutaj opisuje, sa to Panskie przypuszczenia i
    prorokowania które może sobie Pan darować, bo nikogo nie obchodzą i sa tylko
    Pańskimi pomówieniami w sprawie tego koscioła i proboszcza.
    Jeżeli interesuje Pana fotografowanie, to może najpierw wypadałoby zapytać
    księdza o pozwolenie na zrobienie kliku zdjęć.
    Ja podróżuję motocyklem z aparatem i namiętnie fotografuję obiekty sakralne.
    Jeżeli robię zdjęcia wnętrz, zawsze zwracam się z prosba o pozwolenie do
    księdza/popa.
    Nigdy mi nie odmówiono. Wystarczy tylko umiec z ludźmi rozmawiać. Przy
    okazji czesto udaje mi się zobaczyć inne miejsca, obrazy, rzeźby, których
    inni nie oglądają bo nie mają do nich dostępu.
    A tekst niejakiej blogerki na temat kościoła : "Wolność słowa i
    fotografowania jest na tyle ważna, by o nią walczyć nawet z największym
    monopolistą w tym państwie - instytucją Kościoła." to naprawdę idiotyczna
    argumentacja.

    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka
    Lublin

  • 39. Data: 2011-02-15 09:29:28
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    W dniu 2011-02-15 09:59, Przemek P pisze:

    > to wszystko co Pan tutaj opisuje, sa to Panskie przypuszczenia i
    > prorokowania które mo?e sobie Pan darowaae, bo nikogo nie obchodz? i sa tylko
    > Panskimi pomówieniami w sprawie tego koscio?a i proboszcza.

    To jest moje prywatne zdanie które mam prawo wypowiadać, żyjemy (chyba
    jeszcze) w wolnym kraju? Przytoczyłem też kilka faktów które łatwo można
    zweryfikować.

    > Ja podró?uje motocyklem z aparatem i namietnie fotografuje obiekty sakralne.
    > Je?eli robie zdjecia wnetrz, zawsze zwracam sie z prosba o pozwolenie do
    > ksiedza/popa. Nigdy mi nie odmówiono. Wystarczy tylko umiec z lud 1/4 mi
    rozmawiaae.

    Zapraszam więc do odwiedzenia wyżej wymienionego kościoła - sanktuarium,
    miejsce jest pięknie położone a wnętrze kościoła ciekawe, zdjęcia jego
    wnętrza będą z pewnością wartościowe, jednak nie wcześniej niż przed
    zakończeniem remontu i restauracji jego wnętrza.

    > A tekst niejakiej blogerki na temat ko?cio?a : "Wolno?ae s?owa i
    > fotografowania jest na tyle wa?na, by o ni? walczyae nawet z najwiekszym
    > monopolist? w tym panstwie - instytucj? Ko?cio?a." to naprawde idiotyczna
    > argumentacja.

    Który fragment tej wypowiedzi: "Wolność słowa i fotografowania" czy też
    "największy monopolista w tym państwie - instytucja kościoła" jest tak
    poruszający i dlaczego? Niekonstruktywna krytyka nic nie wnosi, jak się
    mamy spierać to na argumenty (i z klasą).

    pozdrawiam

    Remigiusz

  • 40. Data: 2011-02-15 12:43:40
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kosciele
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "Remigiusz Zukowski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ijdh1t$n0a$1@inews.gazeta.pl...
    > To jest moje prywatne zdanie które mam prawo wypowiadać, żyjemy (chyba
    > jeszcze) w wolnym kraju? Przytoczyłem też kilka faktów które łatwo można
    > zweryfikować.

    Po pierwsze Pańskie zdanie to już NTG, mój dalszy udział w tej dyskusji też,
    zatem z mojej strony EOT.

> [...]
    > poruszający i dlaczego? Niekonstruktywna krytyka nic nie wnosi, jak się
    > mamy spierać to na argumenty (i z klasą).

    To jest nie poruszające, a wręcz nudne, grupa ta nie służy do spierania się
    na argumenty odnośnie kościoła, lecz szeroko rozumianej fotografii.
    Wolę tu czytac o fotografii, a nie kompleksach wobec pewnej instytucji.
    Tak jak powiedziałem wcześniej, kończę ten temat i nie dam Panu satysfakcji
    brnięcia dalej w ten "temat".
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka