    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Date: Mon, 14 Feb 2011 14:15:50 -0800 (PST)

    wiadomościnews:ijbmdb$2vas$1@opal.icpnet.pl...

    > To dośc ryzykowne , a poza tym nazywa się takie zachowanie (delikatnie)
    > "warcholstwo", a pospolicie "chamstwo";-)
    >
    > Ryzykowne, bo udziela się tu od dawna taki, kto też tak sobie filozofował, i
    > uwazał, ze prawa przestrzegac nie musi  i na zakazy w  obiekcie prywatnym
    > nie zwracał uwagi i fotografował... W efekcie nie tylko zastał obity po
    > ryju, ale i tez potem za to prawomocnie skazany został przez SR w Grodzisku
    > Maz. i figuruje w rejestrze skazanych..
    > ;-)
    > Bliższe szczegóły u znanego trolla A.L. ( z litości nie podaję pełnego
> [...]

    Boisz sie, ze ci Andrzej Lawa gebe obije?
    On tylko w gebie chce byc mocny, i skacze jak wsza na grzebieniu.
    Z niego juz od dwana wysmiewaja sie na kilku grupach.
    Tutaj zaczal wpada od czasu do czasu goscinnie, zeby poszczekac w
    nowym otoczeniu, bo pewnie mysli, ze nikt nie wie o jego wyczynach.
    Po prostu dostal od kogo trzeba, to co mu sie nalezalo - nie
    wylaczajac sadu.

    veri