eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Data: 2010-06-19 21:21:24
    Temat: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 22:42:42 G Nowak <g...@g...com>
    napisał(a):

    >> Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
    >> interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
    >> interesuje, zatrzask ich nie interesuje...
    >
    > Sprawdz, czy laptop jest na gwarancji producenta (google hp warratny
    > check czy jakos tak), wyslij go na gwarancje do serwisu w uk czy
    > niemczech - tam obsluga klienta jest troche inna.
    >

    Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
    do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
    wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
    (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
    wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
    etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
    tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
    nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...

    Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?


    Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
    napisac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: