  • Data: 2010-06-19 21:55:04
    Temat: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W Uk jest tak: dzwonisz (co prawda do Indii i ciezko sie gada), nie
    > pytaja o rachunki, karty czlonkowskie klubu Czarny Lotos ani rozmiar
    > stanika kochanki, kurier przychodzi nastepnego dnia a laptop wraca
    > naprawiony w 5 dni. Czasem czytam, co wyprawiaja serwisy w Kambodzy
    > (Polandii) i dziwie sie, iz maja jeszcze jakichkolwiek klientow skoro
    > sprzet firmowy sprzedawany jest z miedzynarodowa gwarancja.

    Oczywiscie pewnie nie beda chcieli do PL odeslac, nie wiem tez czy
    przyjma paczke z zagranicy, czy koniecznie beda chcieli zalatwic to
    swoim kurierem wiec w gre wchodzi podrzucenie znajomym za granica ale to
    pewnie mniejszy problem niz boksowanie sie z serwisem w pl i targanie
    Makro po sadach.

    --
    pozdr