eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.s
    tu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews
    .nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <o...@p...opteris.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <o...@p...opteris.pl> <hvja3u$s0i$1@news.onet.pl>
    Date: Sat, 19 Jun 2010 23:21:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 43
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276982502 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19168 83.15.160.115:65409
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176631
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 22:42:42 G Nowak <g...@g...com>
    napisał(a):

    >> Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
    >> interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
    >> interesuje, zatrzask ich nie interesuje...
    >
    > Sprawdz, czy laptop jest na gwarancji producenta (google hp warratny
    > check czy jakos tak), wyslij go na gwarancje do serwisu w uk czy
    > niemczech - tam obsluga klienta jest troche inna.
    >

    Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
    do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
    wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
    (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
    wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
    etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
    tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
    nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...

    Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?


    Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
    napisac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: