eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Data: 2010-06-19 21:52:28
    Temat: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem -
    > dzwoniac do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt...
    > Aczkolwiek wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam.
    > Poza tym, (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa
    > ile wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl
    > zalany etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?)
    > ustawowo 2 tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a
    > pozniej wymiana na nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...
    >
    > Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?
    >
    >
    > Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
    > napisac?

    W Uk jest tak: dzwonisz (co prawda do Indii i ciezko sie gada), nie
    pytaja o rachunki, karty czlonkowskie klubu Czarny Lotos ani rozmiar
    stanika kochanki, kurier przychodzi nastepnego dnia a laptop wraca
    naprawiony w 5 dni. Czasem czytam, co wyprawiaja serwisy w Kambodzy
    (Polandii) i dziwie sie, iz maja jeszcze jakichkolwiek klientow skoro
    sprzet firmowy sprzedawany jest z miedzynarodowa gwarancja.

    --
    pozdr
    g

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: