    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 19 Jun 2010 22:04:26 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 19-06-2010 o 21:45:05 nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości

    > Złóż reklamację do Makro, nie pamiętam dokładnie, ale mają chyba 14 dni
    > roboczych na rozpatrzenie, jak w tym czasie się nie wyrobią to muszą
    > zwrócić kasę.
    > Kumpel reklamował kiedyś wózek w Biedronce i po miesiącu nie przyszedł
    > jeszcze z serwisu to oddali mu pieniądze.
    > Jak kiedyś wysłałem monitor do serwisu Fujitsu Siemens (myślałem, że
    > będzie szybciej niż przez sklep) to naprawiali mi 2 miesiące, bo
    > sprowadzali częsci z zagranicy i wszystko zgodnie z gwarancją, Jakbym
> [...]

    No tez wlasnie tak probuje zrobic, tylko czy fakt braku karty gwarancyjnej
    nie bedzie przeszkoda?

    Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
    przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane" plyty
    glowne...
    Z drugiej strony - oddajac sprzet do punktu gdzie sie go zakupilo, daje mi
    to jakas tam gwarancje na "respektowanie ustaw"...

    Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona na
    firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja tego... Nie
    wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani, czy tak jak
    wszyscy?