eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!postnews.google.com!news1.google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.hig
    hwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <o...@p...opteris.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    Date: Sat, 19 Jun 2010 20:23:31 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 139
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276971829 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 83.15.160.115:50696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176616
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 19:46:34 lelec <m...@g...com> napisał(a):

    > On 19 Cze, 19:22, "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> wrote:
    >> Witam,
    >>
    >> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
    >> od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    >> Usterki to:
    >> - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych
    >> HP, prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
    >> - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie
    >> da sie ich zapiac)
    >> - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
    >> napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
    >> wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku -
    >> "dalej" nie chce sie scierac )
    >> - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo,
    >> w dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch!
    >> - slychac dziwne stuki w dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem BB jak i
    >> SMART nic groznego nie podaje)
    >> - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda
    >>
    >> Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp - da sie z
    >> tym zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz
    >> loteria przy ponownym wlaczeniu.
    >>
    >> Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
    >> klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
    >> Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
    >> wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
    >>
    >> No i pytanie dla zaznajomionych z HP - da rade dokupic rozszerzenie
    >> gwarancji do Pavilionow? Czy tylko serie "biznes" maja ten przywilej?
    >>
    >> Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.
    >
    > Spokojnie. Faktura wystarczy.
    >
    > Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
    > ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.
    >
    > Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
    > wszystko ci powiedzą.
    >
    > Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
    > A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).
    >
    > Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
    > Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
    > miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.
    >
    > Serdeczne pozdrowienia

    OK, ale jak ja dzwonilem do supportu HP, to powiedziano mi, ze mam w
    karton spakowac tylko sam laptop (bez dodatkow) oraz _gwarancje_ i kopie
    faktury. Totez gdzies wyczytalem, ze w przypadku zagubienia gwarancji
    jedyna droga serwisu to "ustawowe" miejsce zakupu, czyli w moim przypadku
    Makro.

    Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
    interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
    interesuje, zatrzask ich nie interesuje...

    Wg. mnie sa to wady niespowodowane przez niewlasciwe uzytkowanie (no moze
    poza klawiszami), tylko tandetna jakosc produktu. Zaczep ma trzymac caly
    czas, tak jak i obudowa ma prawo sie porysowac/wytrzec, ale jak juz to
    rownomiernie w miejscach faktycznie najczej uzywanych, a u mnie jest tak,
    ze na poczatku wytarlo sie kilka miejsc i mimo, ze reszta jest czesciej
    "eksploatowana" i narazona na wytarcie, to nijak nie chce sie wytrzec -
    wyglada to koszmarnie. Podobnie te klawisze, w ktorych pekly mikrozaczepy
    - to moja wina, ze HP wymyslil tandetny plastykowy zaczep klawiszow?


    Doradzono mi, zebym nie odsylal laptopa bezposrednio do HP, tylko probowal
    go reklamowac w Makro - mialbym przynajmniej ten przywilej, ze po trzech
    naprawach przysluguje mi nowy, albo zwrot kasy. Niestety wysylajac do HP,
    pozbywam sie tego "przywileju".


    A propos konsultanta - tez robilem upgrade BIOSu, a nawet reset
    (przytrzymanie klawisza wlaczania na ok 60 sek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: