eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Data: 2010-06-19 17:46:34
    Temat: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Cze, 19:22, "jurajski Jaskiniowiec"
    <j...@j...na.jurze> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz od  
    > kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Usterki to:
    > - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych HP,  
    > prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
    > - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie da  
    > sie ich zapiac)
    > - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby  
    > napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w  
    > wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku - "dalej"  
    > nie chce sie scierac )
    > - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w  
    > dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch!
    > - slychac dziwne stuki w dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem BB jak i SMART  
    > nic groznego nie podaje)
    > - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda
    >
    > Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp - da sie z tym  
    > zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz loteria przy  
    > ponownym wlaczeniu.
    >
    > Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po  
    > klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
    > Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac  
    > wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
    >
    > No i pytanie dla zaznajomionych z HP - da rade dokupic rozszerzenie  
    > gwarancji do Pavilionow? Czy tylko serie "biznes" maja ten przywilej?
    >
    > Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.

    Spokojnie. Faktura wystarczy.

    Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
    ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.

    Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
    wszystko ci powiedzą.

    Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
    A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).

    Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
    Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
    miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: