    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <9nxp7hikz6vh$.1wi4aobxv3sct.dlg@40tude.net>
    <4f15d033$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf9f3e$9du$1@inews.gazeta.pl>
    <4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 23 Jan 2012 22:35:53 +0100

    On Thu, 19 Jan 2012 17:23:09 +0100, Cavallino wrote:

    > A to wszystko przy założeniu, że nikt się nie spieszy i jedziemy po ludzku,
    > bez szaleństw ale i nie w wyściu o kropelce.

    Jak się jedzie zgodnie z przepisami, to mi wychodzi tyle:
    http://img36.imageshack.us/img36/8408/zdjcie023iw.jp

    166km przy średniej 71km/h, zużycie paliwa 7.1l/100km

    W sumie przejechałem 230km przy średniej 70km/h i zużyciu 7.1l/100km, ale
    drugie zdjęcie się rozmazało:
    http://img692.imageshack.us/img692/2674/zdjcie025c.j
    pg

    Drogi zwykłe jednojezdniowe, kawałek DK8 i jakieś tam boczne.
    Silnik 3.2V6, producent deklaruje 7.4l/100km na trasie.

    I to normalna jazda, bez jakiegoś zamulania, wyprzedzałem częściej niż
    byłem wyprzedzany, warunki normalne, jakieś tam światła czasami, wahadełko
    itp.
    Bo jabym ustawił tempomat na 70 to pewnie by wyszedł jeszcze litr mniej.

    Gdzie więc te kłamstwa producentów?

    A jak się chce mieć średnią 100km/h, to wiadomo że paliwa pójdzie więcej.