  • Data: 2012-01-24 16:55:38
    Temat: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > W mieście to jest jeszcze lepiej.
    > Bo uzyskanie deklarowanych trasowych 7.4l/100km w trasie wymaga jednak
    > specjalnego sposoby i jazdy i samoograniczania siebie.
    > W mieście producent deklaruje chyba 14.7l/100km, a tak wysokiego zużycia
    > paliwa w tym samochodzie po prostu nigdy nie widziałem.

    Co to za auto?
    Bo po prostu trafiłeś fartownie na uczciwego producenta.
    Rzadko się zdarza, ale się zdarza.

    Tyle, że to nie jest norma.

    > Jak wsiadłem pierwszy raz do mojego auta, to w trasie też mi spaliła
    > pewnie
    > ze 12l, tylko czego to dowodzi poza tym że pierwszy raz miałem ponad 200KM
    > pod butem i 3x na minutę chciałem sprawdzić czy nadal tam są?

    Mi osobiście najmniejsze spalanie w Lancii wyszło właśnie przy pierwszej
    jeździe.
    Pewnie dlatego, że nie znając auta jechałem dość ostrożenie.

    > To co podaje producent to nie jest zużycie maksymalne możliwe do uzyskania
    > przez nabuzowanego kierowcę który dostał samochod do zabawy, a raczej
    > średnio-niskie zużycia paliwa.

    Nie - to jest zazwyczaj zużycie możliwe do osiągnięcia przy jeździe na
    kropelce.
    To że Twój producent się wyłamał nic tu nie zmienia.

    > I jeżeli w przecietnych warunkach daje się takie zużycie uzyskać bez
    > szczególnego zamulania, to jest ok.

    No właśnie, a jak w takich warunkach wychodzi np. o 50% więcej, to coś tu
    jest nie tak.