  • 11. Data: 2010-11-11 17:18:33
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 16:15:42 +0000 (UTC), Semir wrote:

    >Czytałem, że w przygotowaniu jest wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o jego
    >uchylenie i podobno są na to duże szanse. Słyszeliście coś o tym?

    Szanse IMO sa duze, tylko z najwyrazniej ten kto to przygotowuje
    dziala bardzo opieszale.

    No i jak go nawet uchyla, to rzad bedzie musial ponarzekac na TK jaki
    to swietny przepis uchylil i ponownie przeglosowac. A teraz nie ma co
    liczyc ze prezydent zawetuje :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-11-11 17:20:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 17:16, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > I co z tego, że jest nakaz jazdy, jak co 3 samochód nie ma włączonych
    > świateł, a co 5 z tych, którzy mają włączone, ma świecące się tylko jedno
    > światło ? Ja tam od zawsze jeżdziłam na światłach i jakoś różnica, czy auto
    > pali mi 5,25 czy 5,26 litra na 100 km nie robiło mi większej różnicy. Teraz,
    > gdy samochód mi pali 8,5 (terenówka) to może lepiej by bylo, gdyby paliła
    > tylko 6 czy 7, ale światła mi tego nie zmniejszą...

    Chyba zaraz przeczytasz, że nie umiesz liczyć, i auto by Ci spaliło z
    litr-półtora mniej przy wyłączonych światłach. Wszak w skali kraju
    różnica jasno/ciemno to koszt 200...250 tyś. ton paliwa rocznie. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-11-11 17:37:25
    Od: " Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > A w trzeciej minucie slychac strzaly!

    A coś na temat? Czy może po prostu treść z podanej strony jest dla ciebie zbyt
    trudna do zrozumienia?

  • 14. Data: 2010-11-11 17:39:42
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na &#65533;iatłach - nowe fakty
    Od: "Semir" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No i jak go nawet uchyla, to rzad bedzie musial ponarzekac na TK jaki
    > to swietny przepis uchylil i ponownie przeglosowac. A teraz nie ma co

    Ja myśle, że teraz mogą się bać, bo już za dużo wiadomo na ten temat, jak to
    uchwalili, jakie negatywne skutki to przynosi i kto wziął za to w łapę.
    Wtedy zrobili to cichaczem, tak że nikt nie zdążył zaprotestować.

  • 15. Data: 2010-11-11 17:41:51
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    JoAsienka <w...@p...oonet.pl> napisał(a):

> [...]
    > gdy samochód mi pali 8,5 (terenówka) to może lepiej by bylo, gdyby paliła
    > tylko 6 czy 7, ale światła mi tego nie zmniejszą...

    To że ty robiłaś coś od zawsze to jeszcze o niczym nie świadczy. Ja na ten
    przykład co rano zajadam na śniadanie porcję psiej kupy, a więc mam prawo
    żądać, abyś ty tak samo robiła.

  • 16. Data: 2010-11-11 17:42:57
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Wszak w skali kraju
    > różnica jasno/ciemno to koszt 200...250 tys. ton paliwa rocznie. :)

    A co, negujesz tę liczbę?

  • 17. Data: 2010-11-11 17:48:36
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

> [...]

    > na ten przykład co rano zajadam na śniadanie porcję psiej kupy, a
    > więc mam prawo żądać, abyś ty tak samo robiła.

    Ja od nikogo nie żądam robienia tak jak ja, ale może, jeśli i tak nikt (no,
    prawie nikt) nie stosuje się do tego nakazu, nie robić bezsensownych afer w
    tym temacie ?

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 18. Data: 2010-11-11 17:54:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    " Semir" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > A coś na temat? Czy może po prostu treść z podanej strony jest dla ciebie
    > zbyt
    > trudna do zrozumienia?

    Mowisz o fakcie, ze wszystkie wykresy od 2007 spadaja dosc ostro?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-11-11 18:06:30
    Temat: durnym trolom mowimy stanowcze nie
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    plum

  • 20. Data: 2010-11-11 18:08:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 17:42, Semir pisze:

    > A co, negujesz tę liczbę?

    Chciałbym poznać szczegóły tych wyliczeń.