  • 122. Data: 2010-11-12 14:22:29
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Dlaczego nie w ujęciu dziennym?

    Myślałem, że jesteś poczytalny. Przepraszam.

    Piotr

  • 121. Data: 2010-11-12 14:22:29
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na &#65533;iatłach - nowe fakty
    Od: "Semir" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > 2010-11-12 13:50:34 Semir

    > Jak mi chciałeś niby w japę dać,
    > skoro na zmywaku pracujesz?

    A ty polaczku tyraj za marne 1500 zł do ręki.

  • 123. Data: 2010-11-12 14:24:04
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światła=?ISO-8859-2?Q?ch_-_nowe_fakty?=
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Uncle Pete <p...@i...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > drodze na sylwetkę samochodu niż na światła, do czego jestem teraz
    > niejako zmuszany. To jest kwestia wewnętrznego komfortu, która raczej aż
    > tak silnie nie przekłada się na realne bezpieczeństwo. Natomiast
    > niestety w realnych polskich w warunkach, kiedy każdy kierowca miał
    > własne widzimisię, kiedy te światła należy jednak włączyć, obawiam się
    > że fakt iż część samochodów jeździła z włączonymi światłami, a część z
    > wyłączonymi, stwarzał znacznie większe zagrożenie, niż to co mi teraz
    > przeszkadza w dzień w warunkach dobrej widoczności.

    Nie tylko tobie jest łatwiej, bo oko ludzkie już tak działa, że nie za bardzo
    lubi silne kontrasty.

  • 124. Data: 2010-11-12 14:25:04
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Wyłuszczyłeś mu to tak szybko i kompleksowo, że mój wredny plan niestety
    > troche padł :/

    Z nim, jak przed chwilą okazało się, żaden plan - wredny lub nie - nie
    ma jakichkolwiek szans :)

    > No popatrz prawie jak ja, przepis może i idiotyczny, ale biorąc pod
    > uwagę tych którzy "wiedzą lepiej" nabiera ogromnego sensu, niestety :(

    No właśnie - tu obok już napisałem, co mi się nie podoba we włączonych
    światłach w słoneczny dzień, ale chyba w naszych warunkach to jednak
    mniejsze zło...

    Piotr

  • 125. Data: 2010-11-12 14:25:35
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    > Myślałem, że jesteś poczytalny. Przepraszam.
    >

    > Piotr

    Odpowiedz, czekam.
    Bo jeżeli znajdę dzień w 2007, w którym liczba wypadków była o 20% większa niż
    w tym samym dniu w 2006, to odszczekasz swoje brednie?

  • 126. Data: 2010-11-12 14:26:06
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

  • 127. Data: 2010-11-12 14:31:30
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    > 2010-11-12 13:50:34 Semir
    > Jak mi chciałeś niby w japę dać,
    > skoro na zmywaku pracujesz?
    > Pozdor Myjk

    Proszę, nie karm tego ścierwa.

    pzdr
    babinicz

  • 128. Data: 2010-11-12 14:39:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibjevt$6c2$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Czy ty się choc trochę znasz na statystyce? Wątpie.

    Ocena osoby która się ani troche nie zna nie jest dla mnie istotna :)

    Pozdr

  • 129. Data: 2010-11-12 14:44:12
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    > 2010-11-12 13:50:34 Semir

    > Jak mi chciałeś niby w japę dać,
    > skoro na zmywaku pracujesz?

    > Pozdor Myjk

    Tak na marginesie:, za
    http://polski-lekarz-za-granica.pl/psychiatra-w-lond
    ynie/

    lek. med. Gustaw Sikora
    Adres: 139 Lillie Road, SW15 4QD, Londyn
    Telefon: +447793055791
    Mail: a...@y...com

    Może warto to wyjaśnić.

    Pozdrawiam
    babinicz

  • 130. Data: 2010-11-12 14:49:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Uncle Pete* w wiadomości news:4cdd4051$1@news.home.net.pl napisał(a):
    > Z nim, jak przed chwilą okazało się, żaden plan - wredny lub nie - nie ma
    > jakichkolwiek szans :)

    I tak i nie, on dalej brnie :) Najlepsze jest to że mój wredny plan jak
    widze ten osobnik realizuje sam znakomicie, ja już nie musze w sposób
    zawoalowany mówić że wypisuje głupoty. A jak mawiał Forest: "głupi ten co
    głupio robi", wszystko jest jasne i czas powoli kończyć :p

    Pozdr