  • Data: 2016-09-08 00:07:19
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest wszystko w temacie systemu socjalistycznego. Kto tego nie
    > rozumie powinien być odsyłany w tamte czasy. Najlepiej bez możliwości
    > powrotu.

    I jeszcze przypominam symptomatyczny odcinek "07 zgłoś się" pod tytułem
    "złocisty", gdzie banda przestępców zajmowała się... skupem odpadów
    czekoladowych, przetwarzaniem ich na słodycze i sprzedażą.
    A także handlem pralkami czy lodówkami.

    Przypominam też, że pod koniec lat 80 za kupienie bułeczek w jednym
    mieście i sprzedaż w drugim z zyskiem dostało się wyrok za "spekulacje".

    Zastanawiam się nieraz, co trzeba mieć w bani, żeby uważać ten obóz
    koncentracyjny pod nazwą PRL za "dobre czasy"...