    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Date: Tue, 28 Apr 2015 12:57:26 +0200

    On 2015-04-28 08:16, Chris wrote:
> [...]
    -transparent-band-4240mah-battery-20150426/

    > Nikt nie powiedział że nie będzie.
    > Druga sprawa to czy warto dawać full kasy za certyfikaty tylko po to
    > żeby podać w specyfikacji wodoodporny. Samsung S6 nie ma certyfikatu ale
    > widziałem test leżenia w misce z wodą i padł dopiero po godzinie
    > leżakowania. Swoją drogą wygląda paskudnie do tego jakościowo to dalej
    > szajsung (a szkoda) bo zapowiadało się ciekawie.

    jak ma certyfikat - to możesz dochodzić w ramach gwarancji, że nie zdał
    np. testu "prysznica" czy "umywalki".
    Jak nie ma - to jakiekolwiek zamoczenie skutkuje odbiciem się od drzwi
    serwisu gwarancyjnego.

    To tylko taki przykład.
    Jak na razie już w zeszłym roku wykorzystałem zalety Z1compact podczas
    raftingu na Tarze - telefon zdał próbę wodoszczelności śpiewająco.

    Podczas pływania na desce windsurf. mam go w kieszeni kamizelki na
    wypadek, gdybym utknął gdzieś daleko i nie potrafił dotrzeć do miejsca
    wypłynięcia (awaria sprzętu, niekorzysne wiatry lub jego brak).
    Na razie nie mam zastrzeżeń co do jego wodoszczelności.