    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Z cyklu: "Z zycia wziete: czy prostowac tarcze hamulcowa?"
    Date: Tue, 11 May 2010 09:51:12 +0200

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsav3r$4l7$...@n...onet.pl...
> [...]

    o widzę że to ogólnopolski problem z tymi wulkanizatorami,
    odniosłem ostatnio wrażenie że oni tam są za karę,
    Zmieniałem cross-owe oponki na A/T w mojej XT,
    najpierw dzwonię czy wyważają motocyklowe? - tak wyważamy
    a czy szprychowe ? - tak, a macie ciężarki na szprychy ? - tak i zapraszamy,
    no to super, podjechałem z ojcem a gość że motocyklowych nie wyważają !!!
    mówię przecie dzwoniłem, gość poszedł do biura i naraz wyważali cuda.
    Tłumaczę gościowi że te nowe to kierunkowe i żeby zapamiętał tarcza i
    zębatka
    są z lewej strony a ten dupek patrzy w sufit, ojciec go zapytał czy gość wie
    jak to założyć ? na co ten odpowiada z grymasem " do piekarni pan nie
    przyszedł".
    Mieliśmy przyjść za 2h bo to długo trwa no ok, przychodzę za 2h patrzę a
    moje koła
    nie są obute, pytam się co jest grane a gość że zapomniał jak to ma być !
    no mój ojciec to chciał mu już prz......lić z liścia ale się powstrzymał.
    Jakoś tam w 2 osoby założyli, gość wyważa patrzę a on klei ciężarki, już
    pomijając
    że nie mieli takich na szprychy to jeszcze próbuje je przykleić na totalnie
    zatłuszczoną
    felgę, mówię mu tutaj gościu masz spray do tarcz weź to odtłuść bo nie
    przykleisz,
    ale posłuchał, teraz mam przyklejone krzywo jakieś gówno na feldze, szkoda
    gadać.

    pozdro
    blur

    XT350