  • Data: 2010-05-11 09:12:02
    Temat: Re: Z cyklu: "Z zycia wziete: czy prostowac tarcze hamulcowa?"
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blur wrote:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    U mnie po ostatniej wizycie u takich magikow od samochodow co to wszystko
    zrobia mam porysowana felge.
    Gosc wrzucil kolo na maszyne, tam zlapaly to trzymaki i tak poszlo ze
    zrobilo rowki. Skutkiem tego mam w 3 miejscach na widoku scharatny chrom,
    felge i wyszla rdza.
    Dlatego pieprze taki interes i sam wymieniam od tego czasu.

    Tmek