  • Data: 2013-01-22 22:08:52
    Temat: Re: Yanosik
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:22:59 +0100, J.F napisał(a):

    > kierowcy sie zbroja czy firma korzysta z koniunktury i nakreca
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/67
    5016,yanosik_nowa_aplikacja_kierowcow_do_walki_z_fot
    oradarami.html

    > "W weekend padł rekord: z urządzeń lokalizujących radary korzystało
    > jednocześnie 30 tys. Polaków. "

    Pytanie ilu z tych użytkowników jest tak naprawdę aktywnych - tzn. oznacza
    i potwierdza alarmy.

    Bo przejechałem parę razy przez Polskę z Yanosikiem i stacjonarne
    fotoradary w bazie są, mobilne (które stoją pewnie kilka godzin) w
    większości też, to już patrole z radarami tak pół na pół, przed
    videoradarem żadnym nie ostrzegł (a przejeżdżałem obok kilku).
    A jechałem głównymi trasami - DK1, DK7, A4 itp.

    Może jak będzie to bardziej popularne to zacznie działać lepiej.
    Póki co lepszy antyradar albo CB.