  • 1. Data: 2013-01-22 12:22:59
    Temat: Yanosik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    kierowcy sie zbroja czy firma korzysta z koniunktury i nakreca

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/67
    5016,yanosik_nowa_aplikacja_kierowcow_do_walki_z_fot
    oradarami.html

    "W weekend padł rekord: z urządzeń lokalizujących radary korzystało
    jednocześnie 30 tys. Polaków. "

    Znajomy korzysta z czegos niemieckiego ... tam ladnie to dziala ..

    J.

  • 2. Data: 2013-01-22 12:23:33
    Temat: Re: Yanosik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 12:22:59 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    walki_z_fotoradarami.html

    > "W weekend padł rekord: z urządzeń lokalizujących radary korzystało

    tyle, że yanosik to generalnie jest instalowny w autach firmowych

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-01-22 12:54:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > tyle, że yanosik to generalnie jest instalowny w autach firmowych

    Dlaczego tak myślisz?
    Przeciez jest np. wersja na androida.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 4. Data: 2013-01-22 13:00:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 11:54:46 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Dlaczego tak myślisz?
    > Przeciez jest np. wersja na androida.

    jest ale z tego co słyszałem to dane są zbierane przez ustrojstwa
    montowane w firmówkach. Służą do monitorowania ruchu pojazdów w firmach.

  • 5. Data: 2013-01-22 15:35:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:00:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jest ale z tego co słyszałem to dane są zbierane przez ustrojstwa
    > montowane w firmówkach. Służą do monitorowania ruchu pojazdów w firmach.

    Dobrze słyszałeś jakieś 12-16 tys trzeba odjąć. Terminal zainstalowany w
    różego rodzaju flotach gdzie samochód stojąc nawet w garażu jest online.
    Sporadycznie używam Yanosika jednak CB jest o wiele lepsze, szczególnie na
    "bocznych" drogach.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2013-01-22 22:08:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:22:59 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    oradarami.html

    > "W weekend padł rekord: z urządzeń lokalizujących radary korzystało

    Pytanie ilu z tych użytkowników jest tak naprawdę aktywnych - tzn. oznacza
    i potwierdza alarmy.

    Bo przejechałem parę razy przez Polskę z Yanosikiem i stacjonarne
    fotoradary w bazie są, mobilne (które stoją pewnie kilka godzin) w
    większości też, to już patrole z radarami tak pół na pół, przed
    videoradarem żadnym nie ostrzegł (a przejeżdżałem obok kilku).
    A jechałem głównymi trasami - DK1, DK7, A4 itp.

    Może jak będzie to bardziej popularne to zacznie działać lepiej.
    Póki co lepszy antyradar albo CB.