  • 21. Data: 2010-11-24 10:20:50
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > To nie jest żadne usprawiedliwienie.

    Owszem, ale to rzeczywistosc, rozne dziwne sytuacje moga zaistniec.

    > Blablabla. Wyprzedził, na czołówkę nikomu nie wyjechał, zakręt go nie
    > zaskoczył.

    Co nie zmienia faktu, ze niezbyt rozsadnie przeprowadzil ten manewr.

  • 22. Data: 2010-11-24 10:24:28
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-24 10:02:11 Maciek

    > No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego?
    > Moze gadal przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala
    > ta lada jakas blondynka po zdaniu kursu PJ?

    Uhm. Czyli jednak mudak za ruliom.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2010-11-24 10:24:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 09:57:14 +0100 osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    a nie zmienia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-11-24 11:07:54
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    DoQ pisze:

    > Dokładnie. Kierowca łady to zakompleksiony głupek, któremu wydaje się że
    > komuś coś udowodni.

    No to widać, "pokazał" SUVowi ;-)...

    Oczywiście obydwaj "kierowcy" to debile.

    Seco

  • 25. Data: 2010-11-24 11:41:38
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać -
    > kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten

    Mialem kilka razy podobna sytuacje, zwlaszcza jak wyprzedzany mial "lepszy"
    samochod. Kiedys facet jadacy Trans Sportem zaczal przyspieszac, bo
    wyprzedzalem go Unochodem. Jak sie zaczely konczyc mozliwosci auta -
    wlaczylem kierunkowskaz w prawo i zaczalem zjezdzac wracajac na swoj pas
    (bylem wysuniety o maske przed wyprzedzanego). Kierowca Pontiaca od razu
    znalazl pedal hamulca...

    --
    Axel

  • 26. Data: 2010-11-24 15:03:32
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-11-24 09:57, Mateusz pisze:
    > Takie kwiatki, jak powiedziałem, to ja widuję w Katowicach jak się z
    > Giszowca ludzie włączają do ruchu na tym krótkim pasie do rozbiegu w
    > kierunku na Sosnowiec. Jeszcze czasami jakaś ciota stanie na początku
    > tego pasa i koniec, usiłuje włączyć się do ruchu w takich
    > okolicznościach...

    Ogólnie strasznie ch**owe miejsce a wystarczyło by jechać zgodnie z
    ograniczeniem lewym pasem żeby wpuścić włączających się, oczywiście w
    naszych warunkach to nie wykonalne bo zaraz mamy "szypkiego &
    migającego" 5cm od zderzaka.

    --
    kamil d

  • 27. Data: 2010-11-24 16:51:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-24, Maciek <k...@X...pl> wrote:

    > Owszem, ale to rzeczywistosc, rozne dziwne sytuacje moga zaistniec.

    Mogą. Ale ja je będę oceniał tak jak powyżej.

    > Co nie zmienia faktu, ze niezbyt rozsadnie przeprowadzil ten manewr.

    Wyprzedzanie to jeszcze ujdzie, tego co później zrobił to już nie będę
    komentować...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-11-24 19:25:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 13:36:12 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.

    IMO przyśpieszanie w czasie bycia wyprzedzanym to nieporównywalnie większa
    bucówka od użycia hamulców...
    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2010-11-24 19:25:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:10:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

    Przyśpieszanie kiedy był wyprzedzany. Za to powinno się za jaja wieszać.

    --

  • 30. Data: 2010-11-24 19:35:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:25:49 +0100 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    > Przyśpieszanie kiedy był wyprzedzany. Za to powinno się za jaja wieszać.

    to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym
    jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości
    by ładzie udało się przyspieszyć tak by przeszkodzić kierowcy SUVa gdyby
    umiał jeździć.