  • 31. Data: 2010-11-24 19:53:33
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *masti* w wiadomości news:icjlsk$d2m$8@news.onet.pl napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:25:49 +0100 osobnik zwany Adam
    > Płaszczyca wystukał:
    > to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym
    > jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości
    > by ładzie udało się przyspieszyć tak by przeszkodzić kierowcy SUVa gdyby
    > umiał jeździć.

    A czy to ma jakiekolwiek znaczenie? Kierowca Łady zrobił coś karygodnego,
    ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło. Nie ma wiele gorszych rzeczy
    jak niczym nie uzasadniona zawiść mogąca doprowadzić do tragedii, gość z
    suva zachował sie nagannie, ale w gruncie rzeczy nieszkodliwie dla
    otoczenia, ucierpiał frustrat który jakbym miał zgadywać to podobnych
    numerów miał na konie bez liku.

    Pozdr

  • 32. Data: 2010-11-24 19:54:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:53:33 +0100 osobnik zwany Przembo
    wystukał:

    ale przeczytałeś mój wstęp?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-11-24 20:05:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *masti* w wiadomości news:icjn1i$d2m$11@news.onet.pl napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:53:33 +0100 osobnik zwany Przembo
    > wystukał:
    > ale przeczytałeś mój wstęp?

    Powtórze i skróce zarazem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie?

    Pozdr

  • 34. Data: 2010-11-24 20:09:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:05:40 +0100 osobnik zwany Przembo
    wystukał:

    nieumiejętność czytani jak najbardziej.

  • 35. Data: 2010-11-24 20:16:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 18:35:00 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
    > jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości
    > by ładzie udało się przyspieszyć tak by przeszkodzić kierowcy SUVa gdyby

    Owszem, jest.

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2010-11-24 20:17:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 19:53:33 +0100, Przembo napisał(a):

    > jak niczym nie uzasadniona zawiść mogąca doprowadzić do tragedii, gość z
    > suva zachował sie nagannie, ale w gruncie rzeczy nieszkodliwie dla

    Nagannie? W sumie skąd wiesz, przed czym on hamował?

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2010-11-24 20:19:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:16:36 +0100 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    sorki Adaś, ale chrzanisz.

  • 38. Data: 2010-11-24 20:29:29
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *masti* w wiadomości news:icjnsq$d2m$14@news.onet.pl napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:05:40 +0100 osobnik zwany Przembo
    > wystukał:
    > nieumiejętność czytani jak najbardziej.

    Widze że nie jesteś w stanie uzasadanić swojego stanowiska, przyznam że Ci
    się nie dziwie, byłoby to karkołomne. Nie ma związku między stylem
    wyprzedzania, a zjawiskiem przyśpieszania przez wyprzedzany pojazd, nie moja
    wina że błądzisz i głupio Ci to przyznać.
    A jeśli ktoś myślący by nas czytał to wspomne tylko że ów suv to raczej jest
    terenówka, może mieć niesamowite przyśpieszenie 13, 14s do 100kmph, niewiele
    lepiej niż Łada. Hamulce trudno by w Ładzie były lepsze, więc to jedyna
    rzecz z która trafiłeś.

    Pozdr

  • 39. Data: 2010-11-24 20:33:37
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Adam Płaszczyca* w wiadomości news:c1.01.3NVtb7$JEC@mike.oldfield.org.pl
    napisał(a):
    > Nagannie? W sumie skąd wiesz, przed czym on hamował?

    Film nie pozwala tego potwierdzić jednakże z dużą dozą prawdopobodieństwa,
    granicząca wręcz z pewnościa:), rzekłbym że nie widzieliśmy hamowania tylko
    "chamowanie"*... A teraz z tego się wycofam i przyznam Ci że faktycznie może
    coś mu pod koła wyskoczyło :)

    * - z pozdrowieniami dla Jarka W. i jego poprawnej ortograficznie córy :)

    Pozdr

  • 40. Data: 2010-11-24 20:52:36
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie r&ecirc;ce opadaj&plusmn;... jeden drugiego wart. U nas te&iquest;
    si&ecirc; widuje
    > podobne kwiatki.

    powinien był walic w d... tego SUV-a