  • 11. Data: 2010-11-24 09:44:47
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-24, masti <g...@t...hell> wrote:

    > znaczy kierownik SUVa kompletna dupa jeżeli powiązana drutem łada jest w
    > stanie przyspieszyć tak by mu przeszkodzić. Przewagę mocy ma ogromną.

    Masy też. Po za tym jak widać: wyprzedził.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-11-24 09:57:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 09:40, masti pisze:
> [...]

    > znaczy kierownik SUVa kompletna dupa jeżeli powiązana drutem łada jest w
    > stanie przyspieszyć tak by mu przeszkodzić. Przewagę mocy ma ogromną.

    Co nie zmienia faktu, że przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to
    czyste ku**stwo

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 13. Data: 2010-11-24 09:57:38
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Tak w ogóle to ten w ładzie dachował nie ? coś mi się wydaje.

    Takie kwiatki, jak powiedziałem, to ja widuję w Katowicach jak się z
    Giszowca ludzie włączają do ruchu na tym krótkim pasie do rozbiegu w
    kierunku na Sosnowiec. Jeszcze czasami jakaś ciota stanie na początku
    tego pasa i koniec, usiłuje włączyć się do ruchu w takich
    okolicznościach... Kilka razy widziałem jak ktoś tam wymusił, otrąbili
    się, a potem ten gość który był sprawcą wymuszenia był narażony na
    dzwon w tył auta przed nim, bo kierowiec, na którym wymusił zajeżdżał
    mu drogę zjeżdżając na jego pas i gwałtownie hamując.

    Jak patrzę na to nagranie to mi się kojarzy z tymi litwinami, którzy
    ostatnio u nas szaleją...

  • 14. Data: 2010-11-24 10:01:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > znaczy kierownik SUVa kompletna dupa jeżeli powiązana drutem łada jest w
    > stanie przyspieszyć tak by mu przeszkodzić. Przewagę mocy ma ogromną.

    Dlatego wyprzedził go bez problemu. Nie grzał jak głupi chciał po prostu
    płynnie wyprzedzić. Gdyby poszedł na czołówkę to frajer z łady
    rozpłynąłby się w powietrzu i nie byłoby świadka.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2010-11-24 10:02:11
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

    No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal
    przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka
    po zdaniu kursu PJ?

    > No to tym bardziej trzeba myśleć.

    No wlasnie i ten w SUVie powinien pocwiczyc wyprzedzanie. Majac mozg dla
    wlasnego bezpieczenstwa powinien nie siedziec na zderzaku lady tylko zrobic
    sobie bufor, wykorzystac go do rozpedzenia, tak aby po zmianie pasa przy
    wyprzedzaniu lada nie mial nic do powiedzenia. Skracajac tym samym czas
    manewru do minimum. Tutaj nagle znalazl sie wszechwiedzacy sedzia i
    frustrat, wykonawca kary.
    Nie raz widzialem jak ludzie kombinuja przy wyprzedzaniu w podobny sposob,
    rece opadaja. Siedzenie na zderzaku, potem pedal w deche ze zmiana pasa a
    samochod nie idzie, brakuje konikow albo wyprzedzany przyspiesza
    nieswiadomie i zonk, zaczynaja sie modly bo np. wysepka sie zbliza ;)

  • 16. Data: 2010-11-24 10:07:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-24, Maciek <k...@X...pl> wrote:

    > No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal
    > przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka
    > po zdaniu kursu PJ?

    To nie jest żadne usprawiedliwienie.

> [...]
    > samochod nie idzie, brakuje konikow albo wyprzedzany przyspiesza
    > nieswiadomie i zonk, zaczynaja sie modly bo np. wysepka sie zbliza ;)

    Blablabla. Wyprzedził, na czołówkę nikomu nie wyjechał, zakręt go nie
    zaskoczył.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-11-24 10:13:32
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Ariusz* w wiadomości news:icih97$dhe$1@news.onet.pl napisał(a):
    > A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".
    > Jechałem sobie stałą prędkością (około 120) po czym dojechałem do pewnego
    > samochodu (jechał około 100), wyprzedziłem i jechałem dalej 120. Ten za
    > chwilę mnie wyprzedził po czym zwolnił do 100, jechałem za nim kawałem i
    > ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać - kiedy na
    > równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten "buc" również
    > zaczął zwalniać nie dając mi zjechać na prawy pas. Nawet jadący z
    > naprzeciwka samochód nie dał mu do myślenia dopiero moje ostre hamowanie
> [...]

    Widziałem taką scenke, byłbym pierwszym który by w razie czego zeznawał że
    wyprzedzający ratował życie swoje i jadącego z naprzeciwka spychając
    "fajtera" na drzewo. Jakbym miał czas na przyśpieszenie i hamowanie to
    miałbym czas by przewartościować wartość życia pasażerów auta własnego i
    jadącego z przeciwka, zakompleksiony koleś z prawej byłby niżej na szali. W
    takich sytuacjach czas wydaje się zwalniać, więc jest szansa. Mnie spotkała
    mniej drastyczna sytuacja bo nic nie jechało z przeciwka... niestety nie
    dysponowałem autem by dokńczyć więc przerwałem manewr kopniakiem w hamulec,
    gość przede mna oczywiście też zaham... zachamował choć nie gwałtownie i
    wlekliśmy się dalej razem z jego prędkością, widać to jedyne co się takim w
    życiu udaje, troche to smutne...

    Pozdr

  • 18. Data: 2010-11-24 10:15:07
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-24 09:10:15 Ariusz

    > A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

    Oczywiście, jest takich buców na pęczki.
    Ale nie widziałem, żeby ktoś w krzakach wylądował.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2010-11-24 10:16:13
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 24 Lis, 10:02, "Maciek" <k...@X...pl> wrote:

> [...]
    > samochod nie idzie, brakuje konikow albo wyprzedzany przyspiesza
    > nieswiadomie i zonk, zaczynaja sie modly bo np. wysepka sie zbliza ;)

    Bufor jest ok, ale kierowiec sobie myśli, że ma potwora pod maską i
    jak wciśnie gaz do podłogi bez redukcji to od razu pójdzie jak
    burza ;) oczywiście mam na myśli ten przypadek z yt.

    Selekcja naturalna będzie działać, zobaczycie w zimie ;) jak kolo w
    zimie tak gwałtownie zmieniłby pas na lewy to podejrzewam, że
    obróciłoby go w prawo i albo wleciałby tyłem na lewe pobocze drogi
    albo przodem na prawe ;)

  • 20. Data: 2010-11-24 10:19:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-24 10:16, Mateusz pisze:

    > Bufor jest ok, ale kierowiec sobie myśli, że ma potwora pod maską i
    > jak wciśnie gaz do podłogi bez redukcji to od razu pójdzie jak
    > burza ;) oczywiście mam na myśli ten przypadek z yt.

    Dokładnie. Kierowca łady to zakompleksiony głupek, któremu wydaje się że
    komuś coś udowodni.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com