    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Date: Wed, 24 Nov 2010 11:41:38 +0100

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:icih97$dhe$1@news.onet.pl...

    > kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać -
    > kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten

    Mialem kilka razy podobna sytuacje, zwlaszcza jak wyprzedzany mial "lepszy"
    samochod. Kiedys facet jadacy Trans Sportem zaczal przyspieszac, bo
    wyprzedzalem go Unochodem. Jak sie zaczely konczyc mozliwosci auta -
    wlaczylem kierunkowskaz w prawo i zaczalem zjezdzac wracajac na swoj pas
    (bylem wysuniety o maske przed wyprzedzanego). Kierowca Pontiaca od razu
    znalazl pedal hamulca...

    --
    Axel