  • Data: 2011-01-14 22:22:50
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:igqdmp$dd8$1@inews.gazeta.pl...

    > chyba cie zdoluje totalnie

    Raczej siebie, że trzeba Ci tłumaczyć jak dziecku oczywistości.

    i pokaze chyba juz ostatecznie, ze to jednak
    > Ty masz skrzywione podejscie nt ile srednio powinno palic auto - podaje
    > ci dane laboratoryjne (w koncu do nichh sie odnosiles w swoich
    > wypowiedziach podajac wreczlinki z definicjami).
    >
    > dane wg producenta (pewnie zaraz powiesz, ze niewiarygodne):
    >
    > Silnik benzynowy 1.6 16v 110KM (bo o nim mowilem) w Xsarze Picasso (dane
    > laboratoryjne):
    > - cykl miejski : 9.5 l/100km
    > - cykl pozamiejski: 6.0 l/100km
    > - cykl sredni : *7.3l/100km*

    Dokładnie o to chodzi.
    Wiedzą poliszynela jest, że takie laboratoryjne zużycie nie przedstawia
    dokładnie żadnej wartości, realne wychodzi dużo, dużo większe.
    I jeśli komuś rzeczywiste wychodzi podobnie, to od razu widać, że źle
    policzył.
    Nie trzeba nawet o nic więcej pytać.

    Teraz już jaśniej, pojąłeś wreszcie?

    > Przypomne, ze mi jakos wyszlo 7.6l/100km i taka wartosc tu podalem
    > budzac obuzenie uzytkownika Cavallino, ktory stwierdzil, ze pieprze
    > farmazony

    Bo pieprzysz.
    I do tego się przy nich upierasz, co jeszcze gorzej o Tobie świadczy.

    >i mam cos zepsute,

    Bo masz.
    Algorytm liczenia średniego zużycia.

    > gdyz wedlug 'jego wiedzy i doswiadczeniu
    > zyciowemu' samochod z silnikiem 1.6l 110KM powinien palic min.
    > *10l/100km w cyklu srednim* (!)

    Kłamiesz.
    Tak to zwykle bywa gdy się napisało bzdury i brak cywilnej odwagi żeby to
    przyznać.

    Pisałem wyraźnie - średnio między 9 a 10 l.