    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Date: Fri, 31 Jan 2014 13:45:51 +0100

    On 2014-01-31 13:22, Chris wrote:
    > AL nabazgrał(a):

    > Chyba dłużej, a cena wynika z tego że muszą się zwrócić koszta
    > projektowania tego, same części to nie wszystko.

    > SGS4 4.9" :)

    pomijajac, ze brzydki jak noc (o gustach sie nie dyskutuje), zle sie go
    trzyma, palcuje sie obudowa no i wielgasny, za wielgasny.
    HTC One mi sie podoba - ale tu wada - brak rozszerzenia o karty SD,
    jakos mnie powstrzymuje... (moze bym i wielkosc przebolal, moze...)

    > TYlko pytanie ile ludzi to kupi, bo zapaleńców na nowości i full wypasy
    > jest dużo mniejszy % niż tych co kupują to co operator daje za 1-50zł

    ja mysle, ze sporo ludzi ma wstet do 5" olbrzymów.
    Mnie by wystarczyl 3.7" ponownie.
    Zona ma 4" ekran w swoim HTC - w sumie tez OK, wieć z blaku laku 4.3"
    jest jeszcze akceptowalne.
    Założyłem sobie, że powyżej 4.5" to jak na telefon przesada.
    Jak bede potrzebowal wiekszy - to sobie wezmne tablet 7" - bedzie
    wygodniej :P

    > Lenowo, ZTE i coś tam jeszcze to też chończyki a telefony robbią
    > przyzwoite, nowoczesne, wydajne itd.

    ale ani Lenovo, ani ZTE nie maja na ten przyklad NFC (jakis niepopularny
    w Chrl)
    Chce tez telefon, ktory sie wyrozni (stylistycznie i jakas funkcja np.
    dodatkowo wodo i kurzo odporny), czego po Chinczykach raczej ciezko sie
    spodziewac.
    Wszak jak mam tyle kasiory wywalic na telefon, to zakladam, ze ma sluzyc
    kolejne 4 lata.
    (a dwie karty SIM mnie nie kreca - tzn fajnie to miec, ale i tak bym
    tego nie wykorzystal - pakiet danych mam w abo - wystarcza, a modem z
    karta Aero2 jako rezerwowy do laptopa juz mam.

    > Ja oddałem dziecku :)

    nie skarce dziecka taka ciezka cegla (180g) jak DesireZ ;)

    Syn uzywa wciaz Nokii 5230, wspomaga sie GalaxyTabem i niech nie placze,
    ze chce miec tez telefon z androidem :)