  • Data: 2014-01-31 13:22:08
    Temat: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL nabazgrał(a):

    > nie, nie - to jest efekt premiery - Sony powiedziało, że cena docelowa ma
    > być 'gubo poniżej 2000' - zakładam więc okolice 1500-1600
    > Na chwile obecna w dniu premiery jest 1999 :)
    > Poczekam miesiac i cena sie ustabilizuje - ot co.

    Chyba dłużej, a cena wynika z tego że muszą się zwrócić koszta projektowania
    tego, same części to nie wszystko.

    > A znajdz mi innego flagowca z ekranem mniejszym od 5" ?

    SGS4 4.9" :)

    > Dopiero sony zrozumialo, ze procz 5" wielgasnej Z1, mozna zrobić to samo z
    > zmniejszym ekranem (pewnie i bateria) ale takimi samymi bebechami w
    > srodku.

    TYlko pytanie ile ludzi to kupi, bo zapaleńców na nowości i full wypasy jest
    dużo mniejszy % niż tych co kupują to co operator daje za 1-50zł

    > Chinczyki mnie nie kreca - znajdz w chinczyku NFC na ten przyklad.
    > Dodatkowo kwestia sporna pozostaje ich wydajnosc i optymalizacja softu.
    > Jakos wykonania - no coz - niska cena to i tanie plastiki.

    Lenowo, ZTE i coś tam jeszcze to też chończyki a telefony robbią przyzwoite,
    nowoczesne, wydajne itd.

    > Od ponad 3.5 lat uzywam DesireZ - wiec moze w koncu znajdzie sie jego
    > godny nastepca.

    Ja oddałem dziecku :)