  • 11. Data: 2009-06-19 19:28:04
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    All pisze:

    > ciągnie w górę i w dół, co dla czopera może być niezłym wyzwaniem.

    W San Francisco jest mnostwo chopperow i tam jest wszedzie w gore i w dol.

    No chyba ze piszac czoper masz na mysli Virago 535 no to wtedy Ci
    przyznam racje ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-06-19 19:37:07
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    All pisze:
    > Skąd pomysł, ze odnoszę się do Twojej sygnaturki?

    Bo cytując ją napisałeś to:
    "Prawdę mówiąc wkurzają mnie różne "elitarne" i hermetyczne żargony. "
    bezpośrednio pod nią. Wg wszelkich zasad netykiety wskazuje to, że do
    niej się odnosiłeś, stąd moje zaniepokojenie.

    > Zresztą - nieważne skąd. Nic mi do Twojej sygnaturki Don Pedro :).

    Fajno, proponuję poćwiczyć cytowanie ;)

    > Nawiasem - hasełko "motonita" jest tak samo dobre, moim zdaniem,
    > jak "plecaczek", "kierownik", "szlif", czy setka innych.

    Dobrze, że dodałeś "moim zdaniem". Bo moim zdaniem brzmi to głupawo.

    > Pełni zdaje się
    > tę samą funkcję - dodaje animuszu wtajemniczonym, dając im poczucie
    > przynależności do określonej grupy.

    Ale wiesz, w jakich okolicznościach to określenie powstało i kto je
    wymyślił? Podpowiem: zapierał się, że "jego" miesięcznik nie dość, że
    nie ma żadnej strony "www", to nie ma i nie będzie miał również żadnej
    strony "eee"

    > Rzecz cenna tym bardziej, im bardziej
    > grupa jest hermetyczna i strzegąca swoich granic.

    To tylko iluzja. Grupa dyskusyjna w usenecie nie może być hermetyczna.
    Co innego lokalne spamlisty, itp.

    > Gorzej - gdy dane hasło ma jakieś tajemne, negatywne konotacje.
    > Wtedy nieostrożny żółtodziób zapewne ma przechlapane, tak?

    Zanim pójdziesz na wojnę, warto postudiować przeciwnika, zmniejszysz
    prawdopodobieństwo klęski ;)

    > pozdrawiam
    > [przestało padać]

    Pada dalej, przynajmniej u mnie.

    Aha, pomijając wszystko inne - gratuluję inicjatywy. Mało w dzisiejszych
    czasach bezinteresownych i spontanicznych akcji w tym stylu. Powodzenia!

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 13. Data: 2009-06-19 19:48:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:
    > No chyba ze piszac czoper masz na mysli Virago 535 no to wtedy Ci
    > przyznam racje ;)

    XV535 przy współczesnych pseudoczopkach to naprawdę wymiatacz, nie
    przekreślaj go tak szybko ;) Ile ma obecnie przykładowo 2x większe
    VT750? 45,6KM :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2009-06-19 20:08:53
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

    > XV535 przy współczesnych pseudoczopkach to naprawdę wymiatacz, nie
    > przekreślaj go tak szybko ;)

    On sie sam przekresla :)

    > Ile ma obecnie przykładowo 2x większe VT750? 45,6KM :)

    a porownywales momenty ?

  • 15. Data: 2009-06-19 21:32:45
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > On sie sam przekresla :)

    Ejno, że niby mały i cukierkowy? Fsumie gabarytowo jak sporciak i osiągi
    te same (a Wieca potrafi nawet więcej ;) ).

    > a porownywales momenty ?

    Tego się nie mierzy w momentach tylko w tygodniach ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 16. Data: 2009-06-19 21:47:42
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Don Pedro wrote:

    > Ejno, że niby mały i cukierkowy? Fsumie gabarytowo jak sporciak i
    > osiągi te same (a Wieca potrafi nawet więcej ;) ).

    > Tego się nie mierzy w momentach tylko w tygodniach ;)

    Hmm m chcecie nam coś powiedzieć DP? i czy Dośka juz wie?

    Esox

  • 17. Data: 2009-06-19 21:54:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:
    > Fsumie gabarytowo jak sporciak i osiągi te same

    Taa ? To postaw je kolo siebie a sie przekonasz ze bzdury piszesz. A i
    nie zapomnij sie przejechac jednym i drugim !! Mozesz nawet wziac
    stockowe 883 na gazniku zeby Ci ulatwic.

    > Tego się nie mierzy w momentach tylko w tygodniach ;)

    Znaczy widze ze nie ma o czym z Toba rozmawiac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2009-06-20 08:10:17
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote
    > Ejno, że niby mały i cukierkowy? Fsumie gabarytowo jak sporciak i osiągi
    > te same (a Wieca potrafi nawet więcej ;) ).

    Mysle, ze wybraliscie zly model do sporow, EN500
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-06-20 09:40:52
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Taa ? To postaw je kolo siebie a sie przekonasz ze bzdury piszesz. A i
    > nie zapomnij sie przejechac jednym i drugim !! Mozesz nawet wziac
    > stockowe 883 na gazniku zeby Ci ulatwic.

    No dopsz, pierwszy z brzegu, wylosowałem rocznik 1997:
    XV535: 44KM, 48Nm, 182kg, 160 km/h
    Sportster 883: 48 KM, 61Nm, 222kg, 150 km/h.
    Wielka mi różnica, sporciak przyspieszy pewnie o 1 sek. szybciej do
    100km/h a XV jest szybszy o 10 km/h. Faktycznie, różnice wartości o
    które warto kruszyć kopie. Do tego HD jest cięższy o 40kg, więc tak
    jakby do XV dodać pasażerkę.
    Inna sprawa, że to dwa różne motocykle - sporciak surowy aż do bólu, a
    XV cukierkowy aż do bólu.

    Aha Virago jeździłem kiedyś kiedyś dawno temu, ale był dla mnie za mały.
    Na sporciaku stockowym nie jeździłem i nie zamierzam, bo po przesiadce z
    softaila wydał mi się też za mały, a do tego brzydki jak cholera. Ale
    np. Jimmy zrobił ze sporciaka coś naprawdę fajnego i tamto mi się podoba.

    > Znaczy widze ze nie ma o czym z Toba rozmawiac.

    Fstszonsajonce. Ale bierzesz coś na te nerwy?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2009-06-20 12:23:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

    > No dopsz, pierwszy z brzegu, wylosowałem rocznik 1997:
    > XV535: 44KM, 48Nm, 182kg, 160 km/h
    > Sportster 883: 48 KM, 61Nm, 222kg, 150 km/h.
    > Wielka mi różnica

    Nieno oczywiscie. Nie ma roznicy. Tyle za papier przyjmie wszystko a
    rzeczywistosc to troche inna bajka.

    > Fstszonsajonce. Ale bierzesz coś na te nerwy?

    Ja mam nerwy ? Alez ja mam to w dupie :) Przyzwyczailem sie ze kolesie
    jezdzacy na codzien plastikowym czyms nie rozumieja o co tu kaman i nie
    mam do nich pretensji. Ja na przyklad uwazam ze TL w wersji S to
    smietnik i mam do tego prawo.