    From: Don Pedro <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Date: Sat, 20 Jun 2009 11:40:52 +0200

    Kuczu pisze:

    > Taa ? To postaw je kolo siebie a sie przekonasz ze bzdury piszesz. A i
    > nie zapomnij sie przejechac jednym i drugim !! Mozesz nawet wziac
    > stockowe 883 na gazniku zeby Ci ulatwic.

    No dopsz, pierwszy z brzegu, wylosowałem rocznik 1997:
    XV535: 44KM, 48Nm, 182kg, 160 km/h
    Sportster 883: 48 KM, 61Nm, 222kg, 150 km/h.
    Wielka mi różnica, sporciak przyspieszy pewnie o 1 sek. szybciej do
    100km/h a XV jest szybszy o 10 km/h. Faktycznie, różnice wartości o
    które warto kruszyć kopie. Do tego HD jest cięższy o 40kg, więc tak
    jakby do XV dodać pasażerkę.
    Inna sprawa, że to dwa różne motocykle - sporciak surowy aż do bólu, a
    XV cukierkowy aż do bólu.

    Aha Virago jeździłem kiedyś kiedyś dawno temu, ale był dla mnie za mały.
    Na sporciaku stockowym nie jeździłem i nie zamierzam, bo po przesiadce z
    softaila wydał mi się też za mały, a do tego brzydki jak cholera. Ale
    np. Jimmy zrobił ze sporciaka coś naprawdę fajnego i tamto mi się podoba.

    > Znaczy widze ze nie ma o czym z Toba rozmawiac.

    Fstszonsajonce. Ale bierzesz coś na te nerwy?

    pozdr
    DP
    TL-S