  • Data: 2009-06-21 08:52:11
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Nieno oczywiscie. Nie ma roznicy. Tyle za papier przyjmie wszystko a
    > rzeczywistosc to troche inna bajka.

    No szału nie ma.

    > Ja mam nerwy ? Alez ja mam to w dupie :)

    To bierz coś na dupę, bo niedługo żyłka Ci pęknie.

    > Przyzwyczailem sie ze kolesie
    > jezdzacy na codzien plastikowym czyms nie rozumieja o co tu kaman i nie
    > mam do nich pretensji.

    Pitolisz bez sensu. Uważasz, że każdy, kto nie wychwala HD pod niebiosa
    lub nimi nie jeździ nie ma pojęcia o Harleyach czy chopperach w ogóle?
    Zrozumże, że nie każdy post nie będące peanem na cześć HD nie jest
    atakiem na Ciebie czy HD jako takie. I weź pod rozwagę, że rozmówca mógł
    jeździć również więcej niż tym jednym motocyklem, jaki aktualnie ma w
    garażu. Szanuję Cię bardzo za wiedzę techniczną, pomaganie ludziom (w
    tym mnie) ale zaczynasz za bardzo faszyzować z tym HD. Ja wiem, że
    legenda, że kupa pracy, że low rider, luz, wiatr we włosach. Ja to
    przerabiałem kilkanaście lat temu i uwierz mi, że wiem o co kaman.
    Więcej luzu, masz jakąś fobię chyba, że wszyscy Cię osobiście atakują.

    > Ja na przyklad uwazam ze TL w wersji S to
    > smietnik i mam do tego prawo.

    Oczywiście, że masz. Z tym, że ja się o to nie obrażę i nie napiszę, że
    się nie znasz i nie ma o czym z Tobą dyskutować (bo może jest). Nie będę
    nawet dyskutował na temat, czy jest śmietnikiem czy nie, bo po pierwsze
    robisz średnio wysublimowaną podpuchę, a po drugi mi się on podoba i
    wali mnie, co inni na ten temat myślą. Mógłbym nawet napisać, że jeżdżąc
    nieskręcającym i nie przyspieszającym motocyklem jakich są tysiące,
    albo nawet miliony, nigdy nie zrozumiesz o co chodzi z TL-S. Ale po co?
    Po to są setki typów i modeli motocykli, aby każdy znalazł coś dla
    siebie. Ja z tego nie będę robił dyżurnego problemu tygodnia.

    ;)

    pozdr
    DP
    TL-S