  • Data: 2009-06-21 12:36:43
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:
    > Alez ja nie bronie HD ! Malo tego, uwazam ze to przereklamowane, za
    > drogie i malo idealne motocykle. I trzeba miec najebane w glowie zeby
    > sie nimi pasjonowac i nimi jezdzic.

    Idę se to wydrukować i na ścianie w garażu powiesze. Za każdym razem jak
    temat powróci zejdę do garażu, zeskanuje i Ci ten cytat wyślę :)

    > Tyle ze organicznie nienawidze XV535
    > i GS500

    Ja akurat mam sentyment do GS500, może niepotrzebny, bo pierwszy
    japończyk jakiego miałem to był piękny GS400 twin z kopniakiem i masą
    chromów, igiełka normalnie. No i GS pińcet odziedziczył po nim silnik
    fsumie.

    > Alez oczywiscie. To tak jak ja. Wczoraj sie zmagalem z R1 '07 i mi sie
    > nie podobalo.

    Mi się R! i R6 tyż nie podobają i do tego chujowo mi się nimi jeździło.
    Ale przecież wrzuciłeś mnie do wora plastikowców, więc cóż to zmieni?

    > Problem tygodnia ? Problemem jest pogoda, nic wiecej.

    A ić, niedługo wszyscy mchem obrośniemy.

    pozdr
    DP
    TL-S