  • Data: 2009-06-21 07:21:48
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    "Don Pedro" w news:h1gpd1$fmt$1@news.onet.pl...
    /.../

    to już niemal odgrzewane kluchy, ale... nie ma dzisiaj tłoku więc
    się dorzucę dobrym słowem :).

    > Bo cytując ją napisałeś to:
    > "Prawdę mówiąc wkurzają mnie różne "elitarne" i hermetyczne żargony. "
    > bezpośrednio pod nią. Wg wszelkich zasad netykiety wskazuje to, że do niej
    > się odnosiłeś, stąd moje zaniepokojenie.

    Nie, żebym coś tam sugerował konkretnego, jednak nie zawsze
    rytuały prowadzą dobrą drogą ;). Czasem warto spróbować nowego :).

    > Fajno, proponuję poćwiczyć cytowanie ;)

    Ok :).

    > Dobrze, że dodałeś "moim zdaniem". Bo moim zdaniem brzmi to głupawo.

    Zgoda. Tylko zauważ z czego to wynika. Zapewne z Twoich własnych
    doświadczeń i uprzedzeń. Mimo, iż wiem skąd i kiedy to powstało,
    nie widzę w tym nic złego... No ale za to muszę cierpieć ;).

    /.../
    > Ale wiesz, w jakich okolicznościach to określenie powstało i kto je
    > wymyślił? Podpowiem: zapierał się, że "jego" miesięcznik nie dość, że nie
    > ma żadnej strony "www", to nie ma i nie będzie miał również żadnej strony
    > "eee"

    Nie mam zamiaru wywoływać dysputy na ten temat (i sie narażać ;),
    ale - nie znając kontekstu, skazuję się na out? "Do archiwum marsz"?! :)

    > To tylko iluzja. Grupa dyskusyjna w usenecie nie może być hermetyczna. Co
    > innego lokalne spamlisty, itp.

    A jednak najwyraźniej widać animozje różnego rodzaju, najczęściej
    oparte na "długoletnim stażu", bądź uzasadnionej. lecz jakby niehonorowanej
    fachowości (każdy lubi głaski).

    /.../
    > Aha, pomijając wszystko inne - gratuluję inicjatywy. Mało w dzisiejszych
    > czasach bezinteresownych i spontanicznych akcji w tym stylu. Powodzenia!

    Dzięki. Ta imprezka za tydzień.
    A do mikro relacji z "bobrowego" dodałem jeszcze jedną, wesołą fotkę.
    http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Bobrowy_2009

    > pozdr
    > DP

    pozdro