  • Data: 2009-06-21 11:11:13
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Don Pedro pisze:

    > No szału nie ma.

    A ja nie mowilem ze jest :)

    > To bierz coś na dupę, bo niedługo żyłka Ci pęknie.

    Nie peknie. Spokojna Twoja rozczochrana.

    > Pitolisz bez sensu. Uważasz, że każdy, kto nie wychwala HD pod niebiosa
    > lub nimi nie jeździ nie ma pojęcia o Harleyach czy chopperach w ogóle?
    > Zrozumże, że nie każdy post nie będące peanem na cześć HD nie jest
    > atakiem na Ciebie czy HD jako takie.

    Alez ja nie bronie HD ! Malo tego, uwazam ze to przereklamowane, za
    drogie i malo idealne motocykle. I trzeba miec najebane w glowie zeby
    sie nimi pasjonowac i nimi jezdzic. Tyle ze organicznie nienawidze XV535
    i GS500 i porownywanie tych dwoch motocykli z czymkolwiek jest nie na
    miejscu :) Ja mialem wiele motocykli. I nie twierdze ze HD jest
    najlepszy, bo nie jest. To jest kupa za duze pieniadze. Ino wkurwia mnie
    podejscie ludzi ktorzy nigdy nimi nie jezdzili, maja jakies skurwiale
    GS500, po cichu w ukryciu sobie wala konia na plakat z harleyem, a
    publicznie wala teksty typu " harley to na lawecie", "harleye nie
    skrecaja" itp. A gdyby ktos im dal sie przejechac to by sie posrali ze
    szczescia i robili by sobie fotki na pulpit do kompa. Dlatego tak
    reaguje na wszelkie zaczepki w tym temacie.

    > I weź pod rozwagę, że rozmówca mógł
    > jeździć również więcej niż tym jednym motocyklem, jaki aktualnie ma w
    > garażu.

    Alez oczywiscie. To tak jak ja. Wczoraj sie zmagalem z R1 '07 i mi sie
    nie podobalo.

    Mnie osobiscie ? Przestan. Jak juz napisalem mam to w d.. :)

    > nigdy nie zrozumiesz o co chodzi z TL-S.

    Akurat jezdzilem, rozbieralem, naprawialem i takie tam. Ale co ja moge
    wiedziec.

    > Po to są setki typów i modeli motocykli, aby każdy znalazł coś dla
    > siebie. Ja z tego nie będę robił dyżurnego problemu tygodnia.

    Problem tygodnia ? Problemem jest pogoda, nic wiecej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition