  • Data: 2009-06-21 19:55:23
    Temat: Re: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "All" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
    news:h1m5b4.30o.1@bellgrowl.host.eu...

    > "Easy" w news:h1llkd$lfc$1@news.dialog.net.pl...
    > /.../

    > Dla mnie jest to w pełni zrozumiałe. I co ważniejsze, nie stanowi żadnego
    > problemu. Czytam po prostu określone tematy lub/i autorów, a resztę
    > omijam. Czy zatem nie możesz omijać tego nieszczęsnego hasła? :).
    > Być może się mylę, ale mam wrażenie, że Ty i Kuczu reagujecie na nie
    > jakoś alergicznie i nie mogę dojść przyczyny...

    na alergie za wczesnie. na razie to łaskotanie w nosie.
    Jakos nie zauwazyłam zebym do tej pory reagowała na to.. widoczenie w moim
    osobistym i prywatnym odczuciu zrobiło sie tego hasła za duzo.

    > Wybacz Easy - jeśli jeden autor zakłóca funkcjonowanie grupy dyskusyjnej,
    > to takiego autora nazywamy w sieci trollem, a jego posty spamem.
    > Jest wówczas prosta metoda - umieszczenie jego adresu w KF i po kłopocie.
    skoro wola Twa... tego chciałam uniknac, bo jak na razie mój KF jest niemal
    pusty.
    dla dociekliwych - tak, wiem jak sie go uzywa

    > Czy jednak jesteś pewna, że to, o czym rozmawiamy, nie jest związane
    > z tematyką grupy?
    ale czy ja kwestionuje tematyke? ja tylko mówi ze sie przelewa i tyle.

    > Przyznaję - czytam precle dopiero od trzech lat, a staram się je wzmocnić
    > od kilku zaledwie tygodni.
    ja przez 9 lat tez sie duzo rzeczy nauczyłam a jeszcze wiecej nie nauczyłam.

    Okazuje sie jednak, że jest to traktowane jako
    > prywata - przynajmniej przez część zgromadzenia. Byc może rzeczywiście
    > popełniam jakieś draństwo, jednak chciałbym dobrze wiedzieć na czym
    > ono polega. A Ty mi tego nie ułatwiasz.
    bardzo ładnie to ujołes... dla mnie brzmi jak prywata...ale jeszcze raz
    powtarzam, za duzo i za czesto. reszta ok.

    > Jeśli widzisz na preclach tylko hasło sworam (czy jak mu tam) i do tego
    > Cię ono drażni - bardzo Cię przepraszam, choć nie widze tu swojej winy.
    > Wg mnie, grupę czyta bardzo wielu ludzi, również takich, którzy dopiero
    > marzą o swoich motocyklach. Urozmaicenie jej konkretnymi relacjami
    > z przejazdów, moim zdaniem jest jak najbardziej pożądane, choćby ze
    > względu na tych ludzi. Sam z wielką przyjemnościa ogladam fotorelacje
    > różnych autorów, a jak trafią sie filmy - pełen zachwyt.
    a sadzisz ze ci ludzie sa tak ograniczeni ze nie potrafia sobie znalezc
    takich relacji na stronach przewidzianych do tego i tylko info na grupie
    moze ich ocalic??

    > Powiedz mi - czy zajrzałaś głębiej do serwisu sworam? Coś Ci się tam
    > nie podoba? Proszę powiedz śmiało - będę wdzięczny.

    wybacz ale nie czuje takiej potrzeby. Jestem z gatunku samolubów i piekno
    przyrody przezywam sama. Nie chce sie z nikm dzielic tym co obejrzałam i nie
    chce tez ogladac zdiec - wole pojechac i zobaczyc naocznie ;)

    > A jeśli Ty nie zaglądasz - masz przecież wybór - to czy naprawdę
    > powinniśmy
    > zakazać czynienia tego innym?
    nie zabraniam i nie zakazuje. Skoro Tobie przeszkadza moje zdanie to
    powinienes zrozumiec ze mnie ma prawo przeszkadzac przesyt informacji na
    jeden temat.

    Nie znam innego miejsca, gdzie gromadzi się
    > tak wielu czytelników zainteresowanych motocyklami i wyprawami na nich.
    jest jeszcze scigacz,
    oto co wyrzuciło google w mgnieniu oka. Nie sprawdzam tresci, bo nie mam
    takiej potrzeby

    http://katalog.onet.pl/11080,turystyka-motocyklowa,k
    .html
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=62
    377

    http://www.podroze.pl/wyprawa/uzytkownik/1803/

    > A dlaczego nie chcesz być przyjaciółką sworam?
    bo moi przyjaciele pracuja na to miano latami. ja na bycie Ich przyjaciółką
    jeszcze dłużej.

    O to właśnie Cię
    > pytałem a Ty nadal nie odpowiadasz.
    albo Ty kiepsko słuchasz

    > Jeśli prm nie potrafi być na tyle ciakawe, że Twoją uwagę przykuwa jakaś
    > niszowa sworam, no to chyba nie jest to wina tego ostatniego!?

    za pierwszym razem było fajnie, pomyslałam ze super ze ktos sobie gdzies
    jedzie. za drugim sie zdziwiłam trzeci mnie juz nieco zaniepokoił..
    widzisz... i pomidorówke można komus obrzydzic podajac ja za czesto na
    obiad.

    Tyle

    --
    Easy