  • Data: 2014-05-05 14:31:40
    Temat: Re: Wzmaczniacz GSM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > Widziałem działające rozwiązanie. Dwa panele po obu stronach ściany,
    > przez framugę okna przechodził kabel. Było go może z 1m. Przy okienku
    > jeszcze jakoś łapało, ale w całym pomieszczeniu zasięg pojawił się
    > właśnie po zastosowaniu takiego rozwiązania.

    W sytuacji, że "przy okienku jeszcze jakoś łapało" narzuca się właśnie
    rozwiązanie z powieszeniem tam accespointa w trybie repeatera. Zasięg
    będzie od razu jak dzwon, a nie reanimowany zaokienny. No i mniej z tym
    zachodu niż z dwiema antenami i kablem.

    > Trzeba mniej więcej zbilansować, żeby zysku anteny nie 'zjadło'
    > tłumienie kabla. Za to nie trzeba zasilać :)

    Zje na pewno. Ale tu nie o zysk chodzi, tylko o "przeniesienie się"
    z zamkniętego pomieszczenia wyżej, na dach. Stojąc na kominie pewnie
    by się tam dało pogadać przez komórkę, ale przecież nie każdy jest
    Kotem Dachowcem.

    --
    Jarek