  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacniacze m.cz. dużej mocy i ich zasilacze.
    Date: Wed, 18 Nov 2009 10:06:38 +0100

    > I już sam sobie odpowiadam - ktoś tu kogoś robi w bambuko.

    Wydaje mi się, że to jest ostatnio popularna praktyka naciągania parametrów,
    lub co najmniej takiego pisania, aby czytelnikowi się wydawało, że są
    znacznie lepsze niż faktycznie. Sam się niedawno naciąłem.

    Potrzebowałem kolumienki ze wzmacniaczem jakieś 2x30W (planowane użycie
    raz/dwa razy w roku przez około 1h).
    Znalazłem takie 2x35W:
    http://www.redstar.cz/pl/katalog/rs-215r-br-zowy-p11
    /
    Ich faktyczne parametry skłoniły mnie (normalnie tego nie robię) do
    napisania komentarza:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/50/comp/241655_koment
    arze

    Potem postanowiłem jednak zniszczyć nalepki. Zamieniłem trafo (było na oko
    25W) na dwa po 40W, zmieniłem elektrolity na większe napięcie, scalaki
    końcowe na większej mocy (i większe napięcie), radiatorowi dodałem kawałek
    jakiegoś starego radiatora, podniosłem wzmocnienie i jest "do przyjęcia".
    P.G.