  • 21. Data: 2014-03-28 22:28:27
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-23 18:04, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > W jakimś paśmie będzie działał bo to mały BTS jest

    Z nazwy - tak, a jak będzie w praktyce?

    > Bo to zastrzeżone dla operatora pasmo.

    No i korzystając z niego nie wolno mi wzmocnić sygnału, telefonując
    muszę wyjść z domu i wejść na trzecie z rzędu drzewo bo tam tylko jest
    sygnał owego operatora.. naprawdę trudno odgadnąć czym się kierowali
    prawodawcy z takim idiotyzmem?

  • 22. Data: 2014-03-28 22:28:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-23 15:00, on pisze:
    > Bo sprzedawać wolno. Nie wolno używać, jeśli nie uzyska się pozwolenia
    > radiowego. Każde urządzenie nadawcze pracujące w paśmie chronionym
    > wymaga takiego pozwolenia.
    > Za używanie urządzeń nadawczych bez wymaganego pozwolenia jest do 2
    > lat odsiadki i nie ma tam nic o małych, czy dużych mocach...
    >
    > I jeszcze informacja z UKE:
    > http://www.uke.gov.pl/szkodliwe-wzmacniacze-gsm-1302
    8

    No tak, także na stronie Dipol`u( sprzedawca)nawet jest ostrzeżenie
    przed możliwymi konsekwencjami używanie takiego wzmacniacza.

  • 23. Data: 2014-03-28 22:29:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-23 19:55, Irokez pisze:

    > Antyradary też są sprzedawane i co? Wolno używać?

    Nie wiem.. A chociaż daje coś taki antyradar w praktyce? Ja używam
    tylko Yanosika.
    I tak swoją drogą - ktoś robi z ludzi bydło, na które wolno polować,
    ale temu bydłu nie wolno się bronić.

  • 24. Data: 2014-03-28 22:29:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-27 11:10, Poldek pisze:

    > Samochody, motocykle też sprzedają duże, poważne firmy w świetle
    > białego dnia. Nie pytają kupującego, czy posiada prawo jazdy.
    > Mało tego, nawet przy rejestracji zakupionego pojazdu nikt nie pytał
    > mnie, czy mam prawo jazdy, a nie nie miałem. Mimo tego jazda po drodze
    > publicznej własnym, legalnie zarejestrowanym samochodem bez ważnego
    > prawa jazdy jest nielegalna i grozi karami.

    W moim odczuciu - zupełnie inna kategoria zagrożeń i potencjalnej
    szkodliwości społecznej.