  • 1. Data: 2014-03-24 07:56:52
    Temat: Telefon z GPS
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam się, który z telefonów tzw. smartfonów posiada najlepszy
    odbiornik sygnału GPS.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-03-24 10:07:36
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 07:56:52 +0100 osobnik zwany mz napisał:

    > Witam
    > Zastanawiam się, który z telefonów tzw. smartfonów posiada najlepszy
    > odbiornik sygnału GPS.
    > Pozdrawiam

    zdefiniuj najlepszy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-24 11:31:15
    Od: "mz" <l...@w...pl>

> [...]

    > Witam
    > Zastanawiam się, który z telefonów tzw. smartfonów posiada najlepszy

    zdefiniuj najlepszy
    --------------------

    Z jak najmniejszym błędem wskazania. Mam teraz telefon SE Live With Walkman
    i najlepszy wynik jaki mi wskazał to rozrzut w promieniu 6m a często bywa ok
    20m. Fajnie by było mieć coś koło 1m.
    Wiem, że to tylko telefon ale do zabawy w geocaching powinien wystarczyć.

  • 4. Data: 2014-03-24 11:41:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 11:31:15 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > 20m. Fajnie by było mieć coś koło 1m.
    > Wiem, że to tylko telefon ale do zabawy w geocaching powinien wystarczyć.

    taki, który odbiera jednocześnie GPS i Glonass.
    Bo po pierwsze od jakości odbioru sygnału zależy dokładnośc. Ale na 1m nie
    ma co liczyć, nawet jeżeli odbiornik tak pokazuje.

    Co do geocachingu - skąd wiesz jaką dokładność miał odbiornik tego co
    zostawiał fanty?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2014-03-24 11:51:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >taki, który odbiera jednocześnie GPS i Glonass.
    >Bo po pierwsze od jakości odbioru sygnału zależy dokładnośc.

    Glonass jest z natury taki dokladny, ze jego odbior poprawi dokladnosc
    GPS ?

    > Ale na 1m nie
    >ma co liczyć, nawet jeżeli odbiornik tak pokazuje.
    >Co do geocachingu - skąd wiesz jaką dokładność miał odbiornik tego co
    >zostawiał fanty?

    Wystarczy stanac i zobaczyc co wlasny odbiornik pokazuje.
    Jak pozycja plywa w srednicy 6-20 m ..

    J.

  • 6. Data: 2014-03-24 12:35:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 11:51:18 +0100, J.F napisał(a):

    > Glonass jest z natury taki dokladny, ze jego odbior poprawi dokladnosc
    > GPS ?

    Więcej danych do policzenia pozycji. Oraz szansa na odbiór czegokolwiek,
    jezeli akurat w danym miejscu odbiór GPS będzie zły

  • 7. Data: 2014-03-25 00:04:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mz" 53300975$0$2359$6...@n...neostrada.pl

    > 20m. Fajnie by było mieć coś koło 1m.

    Zaczekaj na Gaileo. ;)

    -=-

    Monster ma 5 metrów.

    IMO obecnie najlepsze komórki (ale domowego
    użytku) mają 3 metry w poziomie dla GPS.

    -=-

    GLONASS IMO jest szybszy, ale raczej nie jest dokładniejszy.
    Może a jakiś czas będzie lepiej, ale na razie brakuje nowych
    satelitów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-03-25 00:06:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 53300e27$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Glonass jest z natury taki dokladny, ze jego odbior poprawi dokladnosc GPS ?

    Nie.

    > Wystarczy stanac i zobaczyc co wlasny odbiornik pokazuje.
    > Jak pozycja plywa w srednicy 6-20 m ..

    U mnie nie pływa, gdy jestem na otwartej przestrzeni.
    Gdy sygnał jest zaszumiony zbyt mocno -- pływa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-03-25 08:08:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 00:06:57 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > "J.F" 53300e27$0$2375$6...@n...neostrada.pl
    > Nie.

    a on w ogole pracuje w WGS84 czy tym ichnim Pulkowo 42 ?

    Hm, w sumie to od odbiornika zalezy.

    > U mnie nie pływa, gdy jestem na otwartej przestrzeni.
    > Gdy sygnał jest zaszumiony zbyt mocno -- pływa.

    A jak wtedy plywa - plynnie czy skokami ?

    Bo mozesz miec tryb "samochodowy", tzn ze przykleja ci pozycje w razie
    drobnych plywow.

    J.

  • 10. Data: 2014-03-25 08:17:13
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    net...

    napisał(a):

> [...]

    A jak wtedy plywa - plynnie czy skokami ?

    Bo mozesz miec tryb "samochodowy", tzn ze przykleja ci pozycje w razie

    A ten tryb "samochodowy" jest ustawiony na stałe ? Czy można go gdzieś
    przestawić ?