  • Data: 2010-12-09 16:18:26
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 16:10, kamil pisze:

    > A zoom jakis masz? To zmierz na 100 i potem na 300, czy jaki akurat
    > bedzie pod reka. U mnie pokazuje dokladnie to samo.

    Ale ja nie pisałem o zoomie, tylko o różnych obiektywach i też o różnych
    obiektywach przytoczyłeś fragment z wikipedii. Mam go przytoczyć? Chyba
    nie muszę.

    Nie wszyscy jak Ty mają tylko zoom w aparacie.

    Ja posiadam obiektywy, które sobie zmieniam w zależności od potrzeb.

    I specjalnie dla Ciebie wykonałem test, aby Ci udowodnić że nie masz
    racji ani ten ktoś, kto pisał artykuł w nędznej wikipedii.

    > Cyferki na obiektywach sa tyle samo warte, co ISO w cyfrowych
    > lustrzankach. Rozrzut o 20% od standardow to norma.

    Widzisz... Tym się różnimy, że ja posiadam stało ogniskowe obiektywy,
    które są różnej produkcji. Niemieckiej, rosyjskiej.. Chiński shit też
    posiadam. I uwierz na słowo, że zdjęcia nie spreparowałem, tylko
    wyciąłem małe fragmenty 1:1 ze zdjęć, które wykonałem różnymi obiektywami.