  • Data: 2010-12-09 16:23:42
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqru1$5ot$3@news.net.icm.edu.pl...

    > Słownik języka polskiego jest... słownikiem języka polskiego a nie
    > słownikiem poprawnych terminów technicznych.

    Z tego samego slownika:

    przysłonić - <zakryć coś częściowo>
    przesłonić - <pokrywając coś, oddzielić, przegrodzić coś od czegoś; też:
    okryć lekką zasłoną>

    Przyslona w obiektywie cokolwiek odgradza, czy czesciowo zakrywa?

    > Kup sobie książkę np. Jerzego Fedaka o fotografii cyfrowej i tam
    > zobaczysz, że używa słowa "przesłona".

    Moge nawet kupic Biblie i dowiedziec sie, ze 2000 lat temu zombie uniosl sie
    do nieba za nasze grzechy. No i?

    > Zaraz mnie szlak trafi. :)
    > Powtórzę pytanie. Nie potrafisz czytać co napisałem pod zdjęciami??
    > Tymi zdjęciami: http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/test.jpg

    Niech trafia, najlepiej z pretensjami idz do producenta obiektywu, ze ma
    takie a nie inne normy w fabryce.

    > praktyczną. Szkoda, że praktyka nie pokrywa się z teorią co? Szkoda...
    > Wiem. Jak uczyłem się fotografować aparatem manualnym, to nie miałem
    > pojęcia co to jest iso/din, czas naświetlania, ogniskowa, przesłona..
    > Uczyłem się na swoich zdjęciach, potem dostałem książkę podstawy
    > fotografii, potem już sobie sam kupowałem różne książki. Ty zaś opierasz
    > wiedzę na wikipedii i słowniku języka polskiego. O czym Ty chcesz ze mną
    > dyskutować? Heh.

    Skoro ten temat zrobil sie niewygodny, to moze porozmawiamy o zatrzymywaniu
    sie na sniegu na 3 metrach?

    Pozdrawaiam
    Kamil